کد خبر: ۲۹۲۲۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
پژمان بازغی:
بازیگر فیلم «ناهید» گفت: انتظار خاصی از جشنواره فجر ندارم، امیدوارم مردم با آمدن به سینما و دیدن فیلم ها ما را خوشحال کنند.
به گزارش پایگاه 598، پژمان بازغی ایفاگر نقش «مسعود» در فیلم «ناهید» در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص این فیلم گفت: «ناهید» فیلمی فوق‌العاده با فیلمنامه‌ای عالی است. تمام نقش‌های آن خاص و تأثیر گذار است. خیلی خوشحالم که در این فیلم ایفای نقش کردم.

وی در ادامه افزود: همان‌طور که «ساره بیات» نقشی کاملا متفاوت با تمام آثارش ایفا کرده بود، من هم سعی کردم نقش «مسعود» را متفاوت ایفا کنم. انتخاب نقش «مسعود» کار سختی بود و جسارت زیادی می خواست اما به دلیل سخت بودن و متفاوت بودن آن، من این کار را پذیرفتم.

بازیگر فیلم «ناهید» اظهار داشت: «ناهید» فیلمی مخاطب پسند است که مردم استقبال خوبی از آن صورت گرفت. .به نظرم آینده خوبی در انتظار فیلم «ناهید» است.

وی ادامه داد: این دوره از جشنواره فرصت درخشش فیلم‌اولی‌ها بود و اگر بهای بیشتری به آنها داده می‌شد از وضعیت بهتری برخوردار بودند.
 
بازغی در پایان عنوان کرد: انتظار خاصی از جشنواره فجر ندارم، امیدوارم مردم با آمدن به سینما و دیدن فیلم ها ما را خوشحال کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها