کد خبر: ۲۹۲۱۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
مهدي کياني کاپيتان تراکتورسازي اميدوار است اين تيم در بازي با پديده باخت هاي متوالي در اين فصل به تيم مشهدي را جبران کنند.
به گزارش "ورزش سه"، کیانی در خصوص شرایط این تیم گفت: تمریناتمان را تا روز جمعه ادامه خواهیم داد تا با آمادگی خوبی مقابل پدیده به میدان برویم. رفته رفته شرایط بهتری نسبت به گذشته خواهیم داشت و بازیکنان جدید با تیم هماهنگ تر می شوند.

او در خصوص حضور آندرانیک تیموریان در تراکتورسازی هم صحبت کرد: آندو بازیکن بسیار بزرگی است که به خاطر تراکتوری شدنش خوشحال هستیم. حضور این بازیکن ملی پوش برای تراکتور مثمر ثمر است. آندو سابقه حضور در تراکتور سازی را داشت و کاملا شرایط تراکتور و تبریز را می شناسد.

کاپیتان تراکتور سازان در رابطه با بازی با ملوان گفت: ما در نیم دوم با تغییراتی که انجام دادیم، علمکرد و موقعیت های خوبی داشتیم. امیدوارم ۲ امتیاز از دست رفته را در ادامه مسابقات لیگ برتر جبران کنیم.

کیانی درباره بازی با پدیده هم گفت: بازی سختی در مقابل تیم قدرمتند پدیده داریم ولی ما نیز تراکتور سازی هستیم و تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا دو نتیجه گذشته تیممان را مقابل پدیده، جبران کنیم. امیدوارم هواداران نیز حضور خوبی در استادیوم داشته باشند. بازیکنان با حضور آنها انگیزه بیشتری دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها