کد خبر: ۲۹۲۱۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
گرت بيل در بازي مقابل سوسيداد، همانقدر بدشانس بود که کريم بنزما خوش شانس. در آن بازي که به برتري 4-1 رئال ختم شد، بيل هر چه زد به در بسته زد.
به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در انتهای بازی مقابل سوسیداد، به نوع کلافه شده بود؛ چرا که هیچیک از 10 شوت او به سمت دروازه، تبدیل به گل نشده بودند. متوسط شوترنی بیل در هر بازی، تقریبا 4 شوت است. او در مقابل سوسیداد، تقریبا سه برابر همیشه اقدام به شوتزنی کرد اما موفق به گلزنی نشد. 2 شوتش خارج از چهارچوب بود، 3 توپ را دروازه بان دفع کرد و 5 شوتش نیز با برخورد به مدافعان منحرف شد.

این در حالی بود که کریم بنزما که نصف بیل اقدام به شوتزنی کرده بود (5 شوت)، موفق شد تا دو گل برای رئال به ثمر برساند و در غیاب رونالدو، مرد اول بازی لقب بگیرد. بیل در آن بازی، یک دروازه خالی را نیز به بیرون زد.

ستاره ولزی رئال، تا بدینجا روی 22 گل کهکشانی ها نقش اصلی را ایفا کرده است. 14 گل و 8 پاس گل، حاصل تلاش بیل در ترکیب رئال مادرید در همه رقابت ها بوده است. بیل همچنین 105 بار به سمت دروازه رقبای رئال اقدام به شوتزنی کرده که 43 تای آنها داخل چهارچوب، 39 شوت به خارج زده شده و 23 شوت نیز توسط مدافعان بلوکه شده است. بی شک گرت بیل، روز 31 ژانویه و بازی مقابل سوسیداد را هرگز فراموش نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها