کد خبر: ۲۹۲۱۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
رييس اتحاديه فوتبال ايران ادعا مي کند که سرمربيان باشگاه ها حق دارند که در مورد عملکرد سرمربي تيم ملي حرف بزنند.
به گزارش پایگاه 598،عزیز محمدی در این باره به "ورزش سه" گفت: من بارها گفته ام که نباید صحبت های سرمربیان تیم ها از دایره ادب خارج شود. سرمربیان باشگاه ها حق ندارند در مورد باشگاه دیگر صحبت کنند چون آنها مسوولیتی ندارند و این کار غیراخلاقی است. اما مربیان باشگاه ها حق دارند در مورد تیم ملی صحبت کنند. به هر حال تیم ملی برای ایران است و هرکسی می تواند درمورد عملکرد آن صحبت کند.

او ادامه داد: البته این را باید بگویم که صحبت ها باید محترمانه باشد و نباید شخصیت افراد تخریب بشود. اگر انتقادی است بهتر است رودررو باشد تا چهره فوتبال در بین مردم خراب نشود. این چیزی است که مربیان باید به آن توجه داشته باشند.

رییس اتحادیه فوتبال ادعا می کند الان زمان مناسبی در مورد تصمیم گیری برای کی روش نیست: الان زمان مناسبی برای صحبت کردن در مورد ماندن یا رفتن کی روش نیست چون الان کمی فضا ناآرام است. بهتر است فضا کمی آرام شود تا ما بتوانیم بهتر در این مورد تصمیم گیری کنیم. من فکر می کنم نظرسنجی پیامکی در یک برنامه تلویزیونی نباید ملاک تصمیم گیری برای کی روش باشد. به هر حال کارشانسان می توانند بنشینند و بررسی کنند که حضور کی روش در این 4 سال چه دستاوردی برای فوتبال ایران داشته باشد.

عزیز محمدی در پایان گفت: ما باید آکادمی های قوی را تشکیل بدهیم تا فوتبال مان از این رکود خارج شود. به هر حال همین فولاد که اینقدر خوب نتیجه می گیرد، به خاطر آکادمی قوی اش است. باشگاه ها باید به این موضوع توجه کنند تا بازیکنان سطح بالا به فوتبال ما معرفی شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها