کد خبر: ۲۹۲۱۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
سيدمهدي سيدصالحي مهاجم استقلال‌خوزستان راجع به دربي روز جمعه اهواز گفت به اميد خدا با تمام تلاش بچه ها و با انجام يک بازي خوب جواب زحمات ويسي را مي‌دهيم.
به گزارش "ورزش سه" سیدصالحی به عنوان یکی از بازیکنانی که حضور در دربی های متفاوت و زیادی را تجربه کرده در این رابطه می‌گوید: من 7 سال در سپاهان توپ زدم، 2 سال در استقلال و یک سال نیز در پرسپولیس و در تمام دربی ها نیز حضور داشته ام. به همین دلیل تجربه کافی برای حضور موثر در دربی را دارم. در بازی روز جمعه با توجه به تجربیات قبلی ام همه تلاشم را می‌ کنم تا تیم سربلند از بازی بیرون بیاید، هم دل هواداران شاد شود و هم زحمات آقا عبدالله تا حدودی جبران شود. ما روی نقاط ضعف و قوت فولاد کرده ایم تا بتوانیم در دربی جذاب اهواز این تیم را زمین گیر کنیم.

او در مورد نیم فصل ناموفق خود در سایپا و شروع موفقیت آمیزش در استقلال‌خوزستان گفت: من به پیشنهاد آقای جلالی به این تیم رفتم و نمی‌ دانم چه اتفاقاتی افتاد که به لحاظ روحی روانی در وضعیت نامساعدی قرار گرفتم و نتوانستم خودم را نشان دهم و برای تیم موثر باشم و به دلیل محبت و لطفی که آقا عبدالله به من داشت به استقلال‌خوزستان آمدم. با توجه به شرایطی که وجود داشت از نظر حمایت تماشاگران و نوع تمرینات و مربیگری آقای ویسی احساس می‌ کنم برگشته ام به دوران 23، 24 سالگی ام. با توجه به شرایط روحی و جسمی خوبی که دارم می‌ خواهم برای این تیم سنگ تمام بگذارم و آقای ویسی را جهت انتخاب من سربلند کنم. ایشان از مربیان بامعرفت و باکلاس ایرانی است، رفاقت را در حد من تمام کرد بنابراین برای او گردن می‌دهم و حتما با لطف خدا و حمایت او باز هم می‌ توانم مدعی آقای گلی شوم.

وی در مورد جدایی اش از پرسپولیس خاطرنشان کرد: پارسال شرایط خوبی داشتم و کاملا در خدمت تیم بودم. همین باعث شد هواداران پرسپولیس بسیار به من لطف داشته باشند و از من به نیکی یاد کنند. با توجه به اینکه خیلی دوست داشتم در پرسپولیس بمانم و در آسیا برای این تیم مثمرثمر باشم، اما شرایطی به وجود آمد که از این تیم جدا شدم و با توجه به درخواست آقای جلالی به سایپا پیوستم. به هر حال هر جایی که بودم با جان و دل بازی کردم و معتقد هستم پولی که برای زن و بچه ام می‌ برم حلال باشد.

او در مورد حضور موفق خود در بازی های لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: من معتقدم بازی کردن در آسیا خیلی راحت تر از بازی کردن در لیگ خودمان است به همین خاطر بود، طی 9 دوره ای که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده ام به لطف خداوند همیشه موفق بوده ام. سعی می‌ کردم وظیفه گلزنی را به بهترین نحو ممکن انجام دهم. به همین خاطر بود که به عناوینی همچون آقای گلی و یا حضور در بین بهترین بازیکنان آسیا دست پیدا کردم.

سیدصالحی در پایان گفت: همه بازیکنان جوان باید بدانند بالاخره دوران فوتبال تمام می‌ شود و خوبی و بدی می‌ ماند باید در تیمی که بازی می‌ کنند به آن عرق داشته باشند و همه تلاش خود را برای موفقیت تیم بکنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها