کد خبر: ۲۹۲۱۱۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است اگر کارلوس کي‌روش ظرفيت بيشتري در شنيدن انتقادها داشته باشد اين مسئله مي‌تواند حواشي را از بين ببرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، عبدالله ویسی در مورد تساوی یک بر یک تیمش در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل نفت تهران گفت: همواره شروع لیگ و پیگیری دوباره مسابقات پس از یک تعطیلی بلند مدت بسیار سخت است. با توجه به اینکه تعطیلات لیگ بسیار زیاد بود اولین بازی برای ما مثل شروع مجدد لیگ بود. تمام تیم‌های در یک شرایط یکسان با هم روبه‌رو می‌شدند اصلا جایگاه جدولی نمی‌توانست کیفیت آنها را مشخص کند. خوشبختانه ما توانستیم روندمان را حفظ کنیم و در این بازی شکست نخوریم.

وی افزود: روی تمامی نقاط ضعف و قوت نفت تهران کار کردیم و بازیکنان روی این مسئله تمرکز زیادی داشتند. حریف تاکید زیادی به استفاده از ضربات شروع مجدد و اوت دستی برای زدن گل توسط بازیکن بلندقدشان داشت که با تلاش بازیکنان ما نتوانستند از این تاکتیک استفاده کنند.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه این تیم در نباختن قوی عمل می‌کند اما در زدن گل برتری و پیروزی ضعف دارد اظهار داشت: همین که به به باختن عادت نکنیم نکته مثبتی است. ما برای قهرمانی نمی‌جنگیم که بخواهیم در همه مسابقات پیروز شویم همین تک امتیازها به ما کمک می‌کند وقتی ما در گل نخوردن عملکرد قوی داریم می‌توانیم گل بزنیم و به پیروزی برسیم.

ویسی در رابطه با عملکرد بازیکنانی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به این تیم اضافه شدند گفت: مهدی سیدصالحی، میثم بائو و محسن بیات بازیکنان باتجربه‌ای بودند که به جمع ما اضافه شدند. آنها از لحاظ فنی و اخلاقی به من کمک زیادی کردند و نه تنها من بلکه بازیکنان و مسئولان تیم هم از حضور آنها رضایت دارند. در خیابان وقتی با هواداران هم روبرو می‌شوم آنها از جذب این بازیکنان رضایت دارند.

وی در رابطه با دیدار هفته نوزدهم تیمش در چارچوب دربی اهواز مقابل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در دور رفت بازی خوب و منطقی مقابل فولاد به نمایش گذاشتیم اما نتیجه را واگذار کردیم. برای کسب امتیاز و رسیدن به پیروزی به مصاف فولاد خوزستان می‌رویم و اگر این تیم را شکست هم ندادیم کسب سه امتیاز مقابل فولاد صدرنشین و قدرتمند هم غنیمت است.

ویسی در رابطه با اینکه در سه دربی گذشته از فولاد خوزستان شکست خوردم و آیا در این مسابقه طلسم باختن در دربی را از بین می‌برند گفت: بله حتما این کار را می‌کنیم. در کل سه دربی مقابل فولاد خوزستان داشتیم که در هر سه مسابقه از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم. البته فولاد همواره از لحاظ روحی و روانی و جایگاه جدولی از ما بهتر بوده است. تیم ما دومین حضور خود را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد اما فولاد خوزستان فقط دو بار به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده است. در سه بازی گذشته از لحاظ فنی چیزی از حریف کم نداشتیم اما در کسب نتیجه موفق نبودیم. در دیدار آتی برای کسب نتیجه به میدان خواهیم رفت.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با شکاف عمیقی که بین مربیان ایرانی لیگ و کارلوس کی‌روش به وجود آمده تصریح کرد: حتی اختلاف بین مربیان ایرانی هم به فوتبال ما ضربه می‌زند. باید کانون درست و حسابی داشته باشیم یا اینکه خود فدراسیون هرچند وقت یکبار جلسه هم‌اندیشی برگزار کنند تا مربیان نظرات خود را بگویند. اگر دل‌های ما به هم نزدیک باشد این مسئله به سود فوتبال است. متاسفانه ما در ابتدای بازی با دسته گل به سراغ هم می‌رویم اما در پایان مسابقه حرف‌های دیگری می‌زنیم.

وی افزود: وقتی در بین نظرات اختلافی به وجود آمده فدراسیون باید میانجی‌گری کند. منتقدها باید صحبت‌های خود را با احترام بیان کنند و کی‌روش هم ظرفیتش را بالا ببرد. باید حرف یکدیگر را بفهمیم. البته کی‌روش دیر یا زود از تیم ملی می‌رود و ما مربیان هستیم که در فوتبال ایران باید تلاش کنیم تا تیم ملی به موفقیت برسد. مربی ایرانی دلش برای فوتبال می‌سوزد و نباید بی‌احترامی صورت بگیرد. من از اینکه فدراسیون به این مسائل ورود نمی‌کند متعجبم.

ویسی در پایان در رابطه با اینکه آیا اعتقاد دارد کی‌روش باید در تیم ملی بماند یا نه گفت: کی‌روش مربی حرفه‌ای و شناخته‌ شده‌ای است. ماندن او به فوتبال ما کمک می‌کند اما نه اینکه افسار لیگ و فوتبال را به او بدهیم و هر طوری که دلش خواست برنامه‌ریزی کند. وقتی با کی‌روش قرارداد بستیم از او باید برای ارتقای سطح فوتبال استفاده کنیم نه اینکه فقط منتظر بازی‌های ملی باشیم حتی می‌توانیم کلاس‌های مربیگری برای ارتقای سطح دانش مربیان ایرانی برگزار کنیم و اینکه بخواهیم به هر ساز کی‌روش برقصیم درست نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها