کد خبر: ۲۹۲۰۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: «من با قول مدیران باشگاه بازی نمی‌کنم بلکه به‌ خاطر هواداران تیم‌مان و کادر فنی که واقعاً برایم خیلی ارزش دارند تمرین و بازی می‌کنم.»

به گزارش پایگاه 598، جاسم کرار از پیروزی استقلال مقابل سپاهان گفت و از کشیدن موهایش توسط لوسیانو به شدت شکوه و گلایه کرد.

 

صحبت های بازیکن عراقی استقلال را در زیر بخوانید:

 

* فکر بردن سپاهان در دقیقه 92 را می‌کردی؟

- بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم بازی روان و خوبی را به نمایش گذاشتند. در این بین البته ما موفق شدیم بهتر ظاهر شویم چون به نظرم به لحاظ بدنی خیلی عالی بودیم و اردوی کیش و تمرینات منظم‌مان اثرش را در بازی با سپاهان برای ما نشان داد چون همه دیدند تا دقیقه پایانی وقت‌های تلف شده بازیکنان ما چقدر عالی می‌دویدند و می‌جنگیدند.

 

* سپاهان را به لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردی؟

- سپاهان تیم بزرگ و خوبی است و مقابل ما هم بازی خوبی را ارائه داد اما همان‌طور که گفتم، آمادگی تیم ما اثر خودش را گذاشت.

 

* چرا در دقایقی از بازی با اولیویرا، مهاجم تیم سپاهان، درگیر شدی؟

- درگیری که در فوتبال وجود دارد چون فوتبال ورزشی است که همیشه در آن درگیری هست اما مهاجم سپاهان در طول بازی حرکت زشتی انجام داد که واقعاً از او ناراحت شدم.

 

* اولیویرا چه کاری انجام داد که تو را عصبانی و ناراحت کرد؟

- او در جریان بازی در یک صحنه درگیری موی مرا کشید و من از این کار او خیلی عصبانی و ناراحت شدم چون فکر می‌کنم چنین حرکاتی اصلاً درست نیست و اولیویرا حق نداشت چنین کاری انجام دهد.

 

* سه امتیاز بازی با سپاهان چقدر مهم بود؟

- اگر ما در بازی با سپاهان امتیاز نمی‌گرفتیم، فاصله امتیازی و شرایط‌مان با صدر تا حدودی زیاد می‌شد و کارمان خیلی سخت می‌شد اما خوشبختانه با پیروزی‌ای که مقابل سپاهان به دست آوردیم، امیدمان برای قهرمانی زنده ماند و حالا هم عزم‌مان را جدی برای کسب عنوان قهرمانی جزم کرده‌ایم.

 

* سؤال آخر ما به طلبت از باشگاه استقلال برمی‌گردد؛ به نظر هنوز خیلی از پرداخت نشدن طلبت ناراحتی؟

- من با قول مدیران باشگاه بازی نمی‌کنم بلکه به‌ خاطر هواداران تیم‌مان و کادر فنی که واقعاً برایم خیلی ارزش دارند تمرین و بازی می‌کنم.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها