کد خبر: ۲۹۲۰۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
سرمربی پرسپولیس گفت: «صادقیان دیروز تمرین جدی را با تیم انجام نداد و با این شرایط بعید می‌دانم که به بازی با ملوان برسد.»

به گزارش پایگاه 598، حمید درخشان در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از بازی با ملوان و همچننی بحث حضور ضرغام اسماعیل در این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 

* به نظر می‌رسد بحث حضور ضرغام اسماعیل باز هم جدی شده و حتی گفته می‌شود که جلسه ای هم برای جذب این بازیکن عراقی برگزار کرده‌اید. هواداران پرسپولیس چقدر امیدوار باشند که این بازیکن پیراهن تیم محبوبشان را به تن کند؟

- ما این بازیکن را می‌خواهیم و حتی با مدیربرنامه‌های رسمی ضرغام اسماعیل هم صحبت کرده‌ایم اما قیمتی که آنها گفته‌اند بالاست و هر کاری هم که می‌کنیم از قیمتشان پایین تر نمی‌آیند اما فعلا مشغول سر و کله زدن با مدیربرنامه‌های ضرغام اسماعیل هستیم تا در صورتی که از قیمتشان پایین‌تر آمدند این بازیکن را به پرسپولیس بیاوریم.

 

* انتقادهای زیادی به شما به دلیل 4 باخت متوالی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی می‌شود چه پاسخی برای منتقدان خود دارید؟

- شما می‌دانید که بازیکنان من خیلی خوب موقعیت‌سازی می‌کنند و در شرایط گلزنی قرار می‌گیرند اما متاسفانه توپ‌ها روی گل نمی‌رود و اتفاقی در زمین انجام می‌شود که گل می‌خوریم اما اگر بازیکنانم بیشتر دقت کنند و قدر موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند را بدانند قطعا شرایط اینطور نمی‌ماند و در صورتی که ما زودتر در بازی به گل برسیم فشار از روی تیم برداشته خواهد شد.

 

* بهتر نیست به فکر جذب یک تمام‌کننده برای رفع مشکل گلزنی در پرسپولیس داشته باشید.

- ما 4 فوروارد خوب داریم که آنها همه تلاش‌شان را می‌کنند تا تیم موفق باشد و با تمرینات ویژه‌ای که برایشان در نظر گرفته و می‌گیریم قطعا این بازیکنان به پرسپولیس کمک خواهند کرد و من معتقدم که این بازیکنان می‌توانند به ما کمک کنند اما خودتان بهتر می‌دانید که در فصل نقل و انتقالات دیگر نمی‌توانستید بازیکن به خدمت بگیریم.

 

* روز گذشته جواد منافی مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس انتقادات تندی را علیه شما مطرح کرد. شما چه پاسخی برای حرف‌های او دارید؟

- من نیازی ندارم که جواب جواد منافی را بدهم چراکه او شاگرد و بازیکن من بوده و من نباید به او پاسخ بدهم اما منافی هنوز یاد نگرفته که حرمت بزرگ‌تر و کوچک‌تر را نگه دارد. او قبل از هر چیزی باید این موضوع را یاد بگیرد چرا که من به منافی خیلی کمک کردم و انتظار نداشتم این گونه حرف‌بزند. او باید یاد بگیرد حرمت بزرگ‌ترش را نگه دارد.

 

* وضعیت پیام صادقیان به کجا رسید؟ این بازیکن روز گذشته با پرسپولیس تمرین کرد؟

- البته پیام دیروز تمرین جدی را با تیم انجام نداد و با این شرایط بعید می‌دانم که به بازی با ملوان برسد.

 

* با این حساب در بازی با ملوان کار سختی دارید چراکه قطعا محمد نوری و مهدی طارمی هم در اختیار ندارید.

- همینطور است اما بقیه بازیکنان هستند و قطعا به ما کمک خواهند کرد. من اعتقاد دارم بازیکنانی که داریم می‌توانند جای خالی بازیکنان اصلی را پر کنند و به پرسپولیس کمک خواهند کرد.

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها