کد خبر: ۲۹۲۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۳ آذر ۱۳۹۰
وی اضافه کرد: سینمای الان را می پذیرم تا سینمای دو دهه قبل؛ چون الان سینمای ما سینمایی است که به هرحال خودش را شناسانده و در جهان مطرح شده و با سینمای قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست.
سرويس نقد رسانه 598 به نقل از همراهان نیوز: یک بازیگرسینما، تلویزیون و تئاترگفت: چهره هایی هستند که نا بازیگردرسینما هستند و برخی ازتهیه کنندگان سینما برای پر کردن جیب شان از آنها سواستفاده می کنند.

محمود پاک نیت درگفت و با خبرنگار همراهان نیوز افزود : وزارت ارشاد جلوی کارهای هجو و بیخود را بگیرد و فیلم هایی که ارزش هنری دارد و ارزش مطرح شدن در جامعه وارزش آن را دارد که خانواد ها بروند و فیلم را ببینند، باید این نوع فیلم ها ساخته شود و این جایگاه هایی که سینمای ایران الان در جهان به دست آورده را به راحتی ازبین نبرند.

وی اضافه کرد: سینمای الان را می پذیرم تا سینمای دو دهه قبل؛ چون الان سینمای ما سینمایی است که به هرحال خودش را شناسانده و در جهان مطرح شده و با سینمای قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست.

این بازیگربابیان این که هزینه سینما رفتن بالا رفته است ، تصریح کرد: خانواده ها مخارج سینما شان بالاست، وقتی یک خانواده بخواهد برای دیدن فیلم به سینما برود هزینه های جانبی زیادی هم باید متحمل شود و با توجه به درآمد کم برخی در جامعه ما این مخاج برایشان سنگین است و این باعث می شود که سینما نروند و سی دی با قیمت یک هزارتومان بخرند ونگاه کنند.

وی درخصوص بهترین فیلمی که تاکنون بازی کرده است، گفت : بهترین فیلمی که من بازی کردم فیلم آقای مجتبی راعی بوده به نام سفربه هیدالو که ازسال ۸۳ تا الان هنوز اجازه اکران نداده اند.

پاکنیت ادامه داد: من بازیگری را دوست دارم  و کارگردانی تخصص می خواهد که من ندارم شاید در تئاتر بتوانم این کار را انجام دهم اما درسینما تخصص من نیست.

وی درپاسخ به این سوال که سینما با فرهنگ دینی ما همخوانی دارد یا نه افزود : این  بستگی به آدم ها دارد وما نمی توانیم بگوییم سینما مجرم است یا نه، این بر می گردد به شخصیت آدم ها و آدم هایی که دارند کارمیکنند. به نظر من کسانی که هدفشان فرهنگ دادن به جامعه است، باید سعی کنند فرهنگ وآگاهی جامعه را ارتقا دهند. این بازیگر سینما بیان داشت : کسانی هستند که دارند به فرهنگ سینمای ما کمک می کنند ولی برخی برخلاف این دارند انجام میدهند این ها یک عده آدم های سود جوهستند که هیچ وقت هم از بین نمیروند مگر اینکه جلوشان محکم  گرفته شود که متاسفانه الان رها هستند.

پاک نیت درخصوص آخرین کارخود گفت : ۱۴ ماه است که سر یک سریال بودم که تازه تمام شده با عنوان اوسنه پادشاهی کارآقای احمد جو.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها