کد خبر: ۲۹۱۹۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايران/ دو پسر جوان که با تيراندازي مرگبار به سمت تماشاچيان فوتبال در کرمان جنايت آفريده بودند پس از يک سال دستگير شدند.

بازپرس «ميرزابيگي» از شعبه هفتم دادسراي کرمان درخصوص جزئيات اين قتل مسلحانه گفت: در زمستان سال 92 و در خيابان خورشيد کرمان دو موتورسوار نقابدار با تفنگ اقدام به شليک کرده که در جريان اين تيراندازي جوان 28 ساله‌اي به قتل رسيد و سه رهگذر نيز در اين جريان زخمي شدند. وي گفت: بعد از اين قتل تيمي ويژه از پليس آگاهي و اطلاعات استان کرمان وارد عمل شدند و هنوز 45 روز نگذشته بود که عاملان تيراندازي شناسايي و 10 روز پيش در مخفيگاهشان دستگير شدند.

بازپرس جنايي کرمان با بيان اينکه مجرمان سلاح بدون مجوز در اختيار داشته‌اند، گفت: پس از دستگيري و اقرار مجرمان يک تفنگ کلاش با فشنگ جنگي که در صحنه جنايت از آنها استفاده شده بود به دست آمد.

بازپرس ميرزابيگي ادامه داد: عاملان شليک 25 ساله هستند که تاکنون به چند سرقت مسلحانه نيز اقرار کرده‌‌اند و در اين سرقت‌ها از اتباع بيگانه مستقر در کرمان زورگيري مي‌کردند. وي انگيزه قتل را خصومت شخصي دانست و گفت: اين قتل زماني روي داد که گروهي از بچه‌هاي محل خيابان خورشيد کرمان براي مشاهده بازي فوتبال در خيابان دور هم جمع شده بودند.

بازپرس ميرزابيگي با اشاره به اينکه مجرمان در خانواده‌اي تحصيلکرده و بدون مشکل مالي آنچناني زندگي مي‌کرده‌اند و حتي اعتياد هم نداشتند، گفت: ضعيف بودن کنترل و نظارت خانواده‌ها در مرتکب شدن اين افراد به جرم نقش دارند. تيم ويژه قتل در کرمان متشکل از پزشک قانوني، سه کارآگاه درجه يک و دو آتش‌نشان آموزش ديده در خارج از کشور هستند که در زمان وقوع قتل در صحنه حاضر شده و صحنه را مورد بررسي ويژه قرار داده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها