کد خبر: ۲۹۱۷۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
بختيار رحماني کاپيتان فولاد با انگيزه مشغول فيزيوتراپي است تا به رقابت هاي آسيايي برسد.
به گزارش "ورزش سه"، بختیار که سال گذشته جام قهرمانی لیگ را بالای سر برده، امیدوار است این اتفاق دوباره در این تیم دوست داشتنی اهوازی تکرار بشود. حرف های بختیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه را بخوانید:

بعد از بازی سپاهان با فولاد تمرین می‌ کنم

خدا را شکر شرایطم خوب است، این روزها انفرادی تمرین می‌ کنم و به فیزیوتراپی می‌ روم. انشاالله بعد از بازی با سپاهان می‌ توانم به فولاد اضافه شوم و تمرینات گروهی ام را شروع کنم.

به ورزشگاه بروم دلم می‌ گیرد

خیلی دوست داشتم سر بازی فولاد و راه‌آهن به ورزشگاه بروم، اما دلم نیامد چون خیلی دلم برای پوشیدن پیراهن فولاد و بازی برای تیمم تنگ شده است و وقتی به ورزشگاه می‌ روم حس عجیبی پیدا می‌ کنم و دلم می‌ گیرد. انشاالله هر چه سریع تر برگردم.

لطیفی از تیم ما خوشش می‌ آید

دقیقا نمی‌ دانم منظور آقای لطیفی از اینکه گفته هر مربی ای جای اسکوچیچ می‌ توانسته فولاد را قهرمان کند، چیست. من که چنین عقیده ای ندارم و به نظرم خیلی سخت می‌ شد بعد از این همه بحران تیم را جمع کرد و هر کس جای اسکوچیچ بود نمی‌ توانست نتیجه بگیرد و صدرنشین باشد. نمی‌ دانم شاید آقای لطیفی از بازیکنان تیم ما خوشش می‌ آید و نظر لطفش است.

بدون شک قهرمانیم

فولاد مقابل راه‌آهن نتیجه خیلی خوبی گرفت و خوشحالم که حالا با صدرنشین هم امتیاز هستیم. به نظر من فولاد صددرصد قهرمان لیگ است و در جام باشگاه ها هم موفق می‌ شود. با اینکه گروه سختی داریم اما شک ندارم که در هر دو جبهه موفق خواهیم شد.

از هواداران فولاد متشکرم

جا دارد از هواداران خوب فولاد تشکر کنم چون شب بازی با آن هوای افتضاح که حتی نمی‌ شد روی صندلی های ورزشگاه نشست باز هم پشت تیم ما بودند و فولاد را تنها نگذاشتند، امیدوارم که تا آخر فصل آنها دست از حمایتشان نکشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها