کد خبر: ۲۹۱۴۹۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
این کتاب در 360 صفحه توسط آقای شیخ عباس دیپالما از علمای شیعی ایتالیا به زبان ایتالیائی برگردانده شد و در بهمن ماه سالجاری توسط انتشاراتی چرکیو به چاپ رسید. هم اینک، این کتاب در کتابفروشیهای معتبر ایتالیا با قیمت پشت جلد 24 یورو به فروش می رسد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت اطلاع رسانی رایزنی فرهنگی در ایتالیا، این کتاب در 360 صفحه توسط «شیخ عباس دیپالما» از علمای شیعی ایتالیا به زبان ایتالیائی برگردانده شد و در بهمن ماه سالجاری توسط انتشاراتی «چرکیو» به چاپ رسید .  هم اینک ، این کتاب در کتابفروشیهای معتبر ایتالیا با قیمت پشت جلد 24 یورو به فروش می رسد.

این کتاب در 360 صفحه توسط آقای شیخ عباس دیپالما از علمای شیعی ایتالیا به زبان ایتالیائی برگردانده شد و در بهمن ماه سالجاری توسط انتشاراتی چرکیو به چاپ رسید.  هم اینک، این کتاب در کتابفروشیهای معتبر ایتالیا با قیمت پشت جلد 24 یورو به فروش می رسد.

دفتر مرکزی این انتشاراتی در شهر ریمینی ایتالیا قرار داشته و در سال 1980 که آغاز فعالیت این انتشاراتی می باشد کتابی حاوی مقالاتی در خصوص تالکین ادیب انگلیسی و نویسنده کتاب معروف ارباب حلقه ها نوشته ماریو پولیا را منتشر کرد و از همان سال توانست موقعیتی خاص در بین ناشران ایتالیایی باز کند. این انتشاراتی در سابقه فعالیتهای خود توانسته است آثار بسیاری از ادیبان و روشنفکران ایتالیایی و اروپایی را ترجمه و منتشر نماید.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران همکاری خود با این انتشاراتی را  حدود 10 سال پیش با چاپ کتاب ولایت فقیه نوشته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) آغاز نمود که بلافاصله در مراکز علمی و دانشگاهی عرضه شد و مورد استفاده دانشجویان قرار گرفت که هنوز هم به عنوان یکی از متون مرجع مورد استفاده محققان و دانشجویان قرار میگیرد.

کتاب دومی که با همکاری رایزنی فرهنگی و انتشاراتی چرکیو به زیور طبع آراسته و در کتابفروشیهای معتبر ایتالیا توزیع شد کتاب امام خمینی عارف ناشناخته قرن بیستم نوشته یحیی کریستین بونو بود که در سال 1389 منتشر شد و در این کتاب زندگینامه سیاسی حضرت امام (ره) ترجمه و منتشر گردیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها