کد خبر: ۲۹۱۳۴۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۱     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
مهاجم پديده مشهد معتقد است که بازي هاي تدارکاتي خيلي خوبي انجام ندادند و به همين دليل نتوانستند در بازي با صباي قم نمايش خيلي خوبي داشته باشند.
به گزارش "ورزش سه" مهدی نظری در مورد این دیدار گفت: بازی که آنچنان خوب نبود چون تیم ها تازه از شرایط بدنسازی خارج شده اند و در ضمن ما دو بازی تدارکاتی بیشتر نداشتیم به همین خاطر کمی ناهماهنگ بودیم. نیمه اول را خوب شروع نکردیم اما نیمه دوم چند موقعیت خوب داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

او در مورد اینکه مقابل مربی سابقش مهدی تارتار چقدر انگیزه داشت نظرش را اینگونه بیان کرد: این بازی هیچ فرقی برایم با بازی های دیگر نمی‌ کرد و حس خاصی نداشتم در ضمن خدا را شکر نیازی ندارم مهدی نظری را به کسی اثبات کنم.

وقتی از این بازیکن سوال شد به دلیل بازیکنانی که جذب کرده اند توقع از پدیده بالاست پاسخ داد: خریدهای خیلی خوبی انجام دادیم و هدفمان رسیدن به جایگاهی در بالای جدول است با آقای مرزبان هم در طول هفته تمرینات خوبی انجام می‌ دهیم. از نظر مهره تیم ما خیلی خوب است جا دارد از باشگاه هم تشکر کنم که با این همه مشکلات پول ما را داده اند.

نظری در پایان در مورد کارهای مربوط به طلبش از استقلال افزود: من پیگیر طلبم هستم و آقای افشارزاده قول داده اند که کارهای مربوط به طلبم را انجام دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها