کد خبر: ۲۹۱۲۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
دنيل استوريج، مهاجم ليورپول عنوان کرد که قصد دارد در بازگشت به ميادين در ديدار تيمش مقابل وستهام، عملکرد خوبي داشته باشد.
به گزارش "ورزش سه"، استوریج فصل جدید را با مصدومیت شروع کرده و در طول فصل، تنها 3 بار برای لیورپول به میدان رفته است ولی به نظر مصدومیتش به کلی رفع شده و می‌تواند در دیدار امروز تیمش مقابل وستهام به میدان برود. مهاجم سابق چلسی، عنوان کرد که قصد دارد کسانی که به کیفیت او پس از مصدومیت شک دارند را به سکوت وادار کرده و عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.

او گفت:" می‌دانم که می‌گویند ضعیف هستم. من هم می‌توانم راجع به سبک زندگی دیگر افراد، نظرات مختلفی بدهم ولی من چه کسی هستم که درباره زندگی دیگران قضاوتی انجام دهم؟ معتقدم که در بعضی کارها، بعضی افراد خوش شانس هستند و بعضی دیگر نه. در فوتبال، بعضی بازیکنان خوش شانس هستند که مصدوم نمی‌شوند و بعضی متاسفانه مصدوم می‌شوند. امدیوارم که بتوانم از این نقطه ای که در آن قرار دارم، رو به جلو حرکت کنم.می‌دانم شایعاتی درباره من گفته می‌شود. تمام چیزی که می‌خواهم بگویم این است که هر کسی می‌تواند نظری داشته باشد و نظرش را منتشر کند ولی من به خودم ایمان دارم. هم تیمی هایم به من ایمان دارند و از من حمایت می‌کنند و همینطور خانواده ام. از خداوند برای همه ی چیزهایی که به من داده ام. من به خیلی چیزها توجه ندارم و فقط به نظرات افرادی که برایم مهم هستند توجه می‌کنم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها