کد خبر: ۲۹۰۸۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
تبيان/ اگر مي خواهيد که خانه تان و تمام اهلش، هميشه شاد و سرحال باشند و برايتان به معناي واقعي يک ملجا و پناهگاه آرامش باشد، تنها يک رمز وجود دارد، و آن هم اين که خانمتان را شاد نگه داريد. و کوتاهترين راه براي شاد کردن زنان، کم کردن استرسشان است.
خانم ها مقدمند!
امروزه بيشتر زنان بيش از گذشته استرس دارند و کوتاه ترين راه براي شاد کردن آن ها کاهش استرس زن است. با کاهش استرس زن، مرد و فرزندانشان نيز شاد خواهند بود به عبارت ديگر، هر دو برنده مي شوند.
همسراني که قصد دارند روابط عشقي خود را از نو بسازند، يا مي خواهند نهايت سازش و هماهنگي را با هم داشته باشند، بايد ياد بگيرند اين گونه فکر کنند که خانم ها مقدمند! اگر شما مرد با ادبي باشيد، اين جمله هنگام باز کردن در براي خانم ها صدق مي کند، شادي زن، ضامن رضايت و خشنودي اطرافيانش است.
زناني که استرس دارند ترجيح مي دهند نيازهاي خود را به جاي اين که در ابتداي کارها بگذارند، در پايان فهرست بلند بالاي کارها بياورند. البته گفتن آن آسانتر از عمل به آن است. اولويت بيشتر زنان اين نيست که زماني را به خود اختصاص دهند بلکه، زناني که استرس دارند، کساني هستند که بيش از ديگران به غير خود مي پردازند، اينها زناني هستند که نمي توانند نيازهاي خود را با فهرست بلند بالايي از کارهايي که بايد انجام شود، هماهنگ کنند.
شايد از اين که همسرتان بدون شما تفريح کند و با دوستانش بيرون برود، زياد خوشتان نيايد، اما به برنامه ريزي براي تفريح خانمتان، مانند صورت حساب بانکي نگاه کنيد که وقتي به آن واريز مي کنيد يا از آن برداشت مي کنيد، از منافع آن سود مي بريد، او انرژي مي گيرد و در طول هفته، بهتر به شما و زندگي خانوادگيش مي پردازد
آنها بايد ياد بگيرند چگونه نيازهاي خود را در بالاي اين فهرست بگذارند. اين کار را هر کسي مي تواند بکند، اما ايده آل ترين فرد براي کمک به هر زن، نزديک ترين فرد به او يعني مرد زندگي اش است، پس کمکش کنيد که استرسش کم شود و بخشي از بارهايي که او در زندگي به دوش مي کشد را، از او برداريد و کمکش کنيد که کمي به نيازهاي خودش برسد.
اگر مردان بخواهند در مهم ترين رابطه ي زندگي شان، شاد و راضي باشند، بايد براي تحقق اين هدف کمک به همسر را در اولويت قرار دهند.
داشتن يا نداشتن روابط با کيفيت و فعاليت هاي مفرح، عوامل سازنده يا ويران کننده ي زندگي زنان امروزي هستند. براي رسيدن به تعادل و آرامش، زنان بايد طبق برنامه اي منظم، کارهايي را انجام دهند که از آن لذت مي برند، که مي تواند شامل خواندن يک کتاب خوب، پيرايش ناخن هاي دست و پا، بردن کودکان و نوه ها به پارک، نهار خوردن با يک دوست يا گردش و استفاده از تعطيلات پايان هفته با زنان و دختران باشد.
شايد از اين که همسرتان بدون شما تفريح کند و با دوستانش بيرون برود، زياد خوشتان نيايد، اما به برنامه ريزي براي تفريح خانمتان، مانند صورت حساب بانکي نگاه کنيد که وقتي به آن واريز مي کنيد يا از آن برداشت مي کنيد، از منافع آن سود مي بريد، او انرژي مي گيرد و در طول هفته، بهتر به شما و زندگي خانوادگيش مي پردازد.
رسيدن به رابطه ي عاشقانه و شور و هيجان پايدار
شايد به نظر برسد که آسانترين راه براي از بين بردن استرس همسرتان، به خاطر سپردن کارهايي است که در آغاز انجام مي دادند و فقط بايد دوباره همان کارها را انجام دهند، يعني اگر از کاري در گذشته خوشحال مي شدند، همان کار بعداً هم او را خوشحال مي کند.
البته به راستي چنين هست، هر مردي ميداند که همسرش از او چه توقعات و انتظاري دارد، اما، زماني که تازگي از بين مي رود، بايد به دنبال راه هاي جديدي براي گرم شدن قلب و باز گرداندن جادوي عشق به حالت اوليه باشيم.
زماني که تازگي رابطه از بين مي رود، بايد راهي پيدا کنيم که شامل تغييرات دقيقي در طرز تفکر و تغيييرات ساده در روش ارتباط برقرار کردن با ديگران مي شود.
مأموريت هر مردي اين است که با خوشحال کردن همسرش، خودش را خوشحال تر کند. گرماي عشقي که زن هنگام توجه شوهر به خود و تحسين کردنش احساس مي کند، براي هر دو، نشان از بين رفتن استرس دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها