پشت پرده و واقعیت سفر پزشکیان به مصر چیست؟
بعلاوه یک قفسهبندی داخل اتاق، بالههای آئرودینامیکی قابل تنظیم، دیفیوزر
عقب و قطعات فیبرکربنی، نمایشگر TFT ویژه در داشبورد، دکمههای چندمنظوره
روی فرمان و تجهیزات اطفای حریق برای این خودرو درنظر گرفته شدهاند.
سیستم ترمز با دیسکهای فولادی و کالیپرهای شش پیستونه در جلو و ۴ پیستونه
در عقب و ABS بوش با ۱۲ تنظیم متفاوت از طریق دکمههای روی فرمان، بهآسانی
کنترل میشوند. تایرهای این خودرو در جلو با اندازه ۳۱۵ و در عقب با
اندازه ۳۲۵ و همراه با یک سیستم جک پنوماتیک میباشند. اطلاعات فنی بیشتری
از این خودرو منتشر نشدهاند.
برای خرید یکی از این مدلها و شرکت در مسابقات، باید ۴۳۰ هزار دلار کنار
بگذارید. اولین مسابقه هم در پیست مونزا در ماه آوریل میباشد.