کد خبر: ۲۹۰۶۲۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
هافبک استقلال خوزستان ادعا مي کند که به خاطر امتحان هاي دانشگاه هايش مجبور شد يک جلسه با استقلال تمرين کند. او روز گذشته به تمرين استقلال رفت و اين موضوع باعث شد شايعاتي برايش به وجود بيايد.
به گزارش پایگاه 598،میثم بائو در این باره به "ورزش سه" گفت: من به خاطر امتحان های دانشگاهم مجبور شدم یک روز زودتر از استقلال خوزستان به تهران بیایم. به همین دلیل هم به آقای ویسی قول دادم یک جلسه به صورت انفرادی در تهران تمرین کنم. وقتی دیدم که دانشگاه من نزدیک به کمپ استقلال است تصمیم گرفتم یک روز با این تمرین کنم. خدا را شکر امیرخان هم برخورد خوبی با من داشت ضمن این که دلم برای بازیکنان این تیم تنگ شده بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا با قلعه نویی در مورد اختلافش با نکونام حرفی نزد هم گفت: نه اصلا صحبتی نشد. آن موضوع تمام شده و رفته و من هم همیشه آدمی هستم که حقایق را می گویم. من برابر استقلال بهترین بازی عمرم را کردم، 2 پاس گل دادم تا دیگر این حرف و حدیث ها پیش نیاید.

هافبک استقلال خوزستان در مورد غیبت پرتعداد ملی پوشان نفت تهران در بازی روز جمعه هم گفت: نفت تهران تیمی است که همه بازیکنانش لیاقت داشتند که در تیم ملی حضور داشته باشند. به همین دلیل ما نباید گول نبود بازیکنان آنها را بخوریم چون از نظر من نفت همیشه نفت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها