کد خبر: ۲۹۰۶۲۴
زمان انتشار: ۲۱:۴۳     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
بهروز مکوندي سرمربي نفت مسجد سليمان از شرايط وخيم تيمش قبل از بازي اين هفته مقابل پيکان خبر داد.
به گزارش "ورزش سه"، بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجد سلیمان، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار کرد:

مشکلات قبل از بازی پیکان

اگرچه ما از بابت حضور آنها در تیم امید خوشحالیم اما بازیکن امید ما دیشب ساعت 3 به تیم ملحق شدند. میلاد جعفری، هم به دلیل آسیب دیدگی در این بازی دراختیار تیم نخواهد بود.سعید سالارزاده هم سه کارته است. رضا کرمی هم در اردوی تیم جوانان حضور دارد. با این وجود امیدواریم در بازی با پیکان به خوبی مبارزه کنیم و نتیجه بگیریم.

همه بازی ها فینال است

ما در حال حاضر در جایگاهی هستیم که در پایان لیگ سقوط می کنیم به همین دلیل هر مسابقه برای ما حیاتی است و نمی توانیم هیچ مسابقه ای را از دست بدهیم.در همه بازی ها به فکر بهترین نتیجه خواهیم بود.

آثار مخرب وعده ها

اگر نتوانیم مشکلات را حل کنیم ممکن است بازیکن دست به عملی بزند که کل تیم لطمه بخورد.البته ما اطمینان داریم شرکت نفت به تعهداتش عمل می کند اما دیر عمل کردن به وعده ها اثر بسیار مخربی روی تیم خواهد داشت. به هرحال سعی ما حل مشکلات و پیاین حاشیه هاست .

برای خارجی ها هم پول نداریم

ما سه بازیکن خارجی جذب کردیم.بسیار امیدواریم که فرهنگ حرفه ای را به کمک ای بازیکنان به سایرین انتقال دهیم و از این طریق به مجموعه تیم و فوتبال شهرمان کمک کنیم.البته قراردادهای بازیکنان خارجی هم مثل نفرات داخلی است.ما باید اول ژانویه به نفرات خارجی پول می دادیم ولی آنها هم مثل داخلی ها هیچ پولی نگرفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها