کد خبر: ۲۹۰۶۰۴
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
گرت بيل که شب گذشته در برنامه "ال لارگرو" شبکه راديويي کادنا سر شرکت کرده بود در مورد قضيه پاس ندادن به کريس رونالدو شفاف سازي کرد.
به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در دو بازی رئال مقابل والنسیا و اسپانیول، در دو صحنه ای که می توانست به رونالدو پاس بدهد، این کار را انجام نداد و خود اقدام به ضربه زدن کرد. اقدامی که عصبانیت شدید رونالدو را در پی داشت و اتهاماتی چون خودخواهی، از سوی رسانه ها به بیل نسبت داده شد.

بیل در پاسخ به سوالی در این مورد گفت:" مردم و رسانه ها آزادند هر طور که فکر می کنند اظهار عقیده کنند. من در هر بازی سعی می کنم گل بزنم و پاس گل بدهم. من هرگز خودخواه نیستم بلکه سبک بازی من اینگونه است. اگر آن دو توپ گل می شد، کسی حرفی نمی زد. صادقانه بگویم که رونالدو را ندیدم. در آن دو صحنه، پاس دادن به رونالدو و بنزما بسیار دشوار بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم خودم ضربه بزنم. رونالدو می داند که من بازیکن حریصی نیستم.از این اتفاقات در زمین همواره رخ می دهد و چیز عجیبی نیست. بین ما در زمین هر مساله ای رخ می دهد همانجا خاتمه می یابد.پس از بازی، در مورد این دو صحنه، من و کریستیانو باهم صحبت نکردیم."

بیل سپس به تمجید از کارلو آنچلوتی پرداخت که از وی در آن دو مقطع حمایت کرده بود:" از آنچلوتی ممنونم که در این مورد از من حمایت کرد.وقتی با توپ به محوطه جریمه می رسم، دوست دارم گل بزنم. برخی مواقع اوضاع خوب پیش می رود برخی مواقع هم اینطور نمی شود. از هواداران رئال هم باید تشکر کنم که در همه حال حامی من بوده اند. در رئال خوشحالم و می خواهم سال ها در این تیم بمانم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها