کد خبر: ۲۹۰۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۲ آذر ۱۳۹۰
هر چند بیش از سه ماه به انتخابات مجلس نهم باقی است اما تدارک گسترده سیاسون برای ورود به مجلس از ماه ها پیش آغاز شده به طوری که این روزها شیب نقطه نظزات عجیب سیاسی هم افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، این اظهار نظرها آنجایی عجیب تر می شود که برخی سیاسیون حافظه تاریخی مردم را کلا نادیده گرفته و حتی از تحریف تاریخ چند سال پیش هم دریغ نمی کنند.

اخیر دبیر کل یکی از احزاب سیاسی به تطهیر چهره های سیاسی موثر در ادامه فتنه پرداخته است و حتی برای اثبات مدعای خود نیز شهادت داده است.

محمد نبی حبیبی دبیرکل موتلفه اسلامی در حالی که با مشرق گفت‌وگو می کرد بدون اشاره به عدم موضع گیری محمدرضا باهنر و محمد باقر قالیباف نسبت به فتنه 88 حتی تا حماسه نهم دی و اظهارات دوپهلوی علی لاریجانی در گفت‌وگوی ویژه خبری یک روز پس از خطبه رهبر انقلاب در نماز جمعه 29 خرداد مبنی بر تردید مردم، قسم خورد که " این سه نفر یعنی آقایان قالیباف، لاریجانی و باهنر در مقابل فتنه و انحراف مرزبندی مشخص دارند و در مقابل آنها هستند."

حبیبی در حالی مدعی است که اکنون " آنها نسبت به فتنه و انحراف موضع تقابل دارند و در مقابل آنها هستند" که آقایان باهنر، قالیباف و لاریجانی به ساکتین فتنه مشهور شده اند و شاید موضع تقابل امروز این افراد 2 سال پس از فتنه عظیم 88 تاثیر چندانی در شفاف سازی فضا نداشته باشد.

به نظر می رسد ترس از ریزش رای در پایگاه انقلابی انتخابات، استراتژی تطهیر ساکتین فتنه در آستانه انتخابات از سوی برخی رسانه ها و سیاسیون باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها