کد خبر: ۲۹۰۴۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
مهر/ رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اينکه کي روش برنامه هايش براي صعود تيم ملي به جام‌جهاني را ارائه کرده است، از زمان بازگشت مهرداد پولادي به ايران خبر داد.
علي کفاشيان پيرامون ماندن يا رفتن کي‌روش از تيم ملي فوتبال ايران گفت: روز سه شنبه کي روش به فدراسيون فوتبال آمد و گزارش خود را به ما ارائه داد همچنين او اعلام کرد که براي آماده سازي تيم ملي براي صعود به جام جهاني 2018 به چه چيزهايي نيار دارد.
کفاشيان با اشاره به اتفاقات جام ملت هاي آسيا و حذف تيم ايران افزود: مدارک ما در مورد پرونده دوپينگ بازيکن عراقي کامل بود اما متاسفانه بنا به هر دليلي راي به ضرر ما صادر شد. اما سرمربي تيم ملي از ما خواست تا همچنان پيگير اين پرونده و همچنين قضاوت داور استراليايي باشيم. تيم ما به راحتي مي توانست به جمع چهار تيم برتر آسيا صعود کند.
رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه آيا هيات رئيسه تمايلي به حفظ کي روش دارد يا نه خاطرنشان کرد: ما با سرمربي تيم ملي قرارداد داريم و اينگونه نيست که بخواهيم يکطرفه همه چيز را به هم بزنيم. خودتان ديديد که پس از ورود تيم ملي به ايران چه استقبال باشکوهي از ملي پوشان انجام شد و اين يعني مردم از تيم ملي راضي هستند. اگرچه با آن اتفاقات و بدشانسي ها نتوانستيم به نيمه نهايي صعود کنيم.
وي در مورد تامين بودجه قرارداد کي روش تصريح کرد: هنوز نتوانستيم به پول بلوکه شده خود دست پيدا کنيم. اما نه تنها براي حقوق کي روش که براي آماده سازي تيم ملي محتاج کمک دولت هستيم و قطعا بدون کمک آنها نمي توانيم خواسته هاي سرمربي تيم ملي را محقق کنيم.
کفاشيان در مورد انتقادات صورت پذيرفته درباره عدم بازگشت مهرداد پولادي گفت: از ابتدا هم قرار نبود پولادي همراه تيم ملي به ايران باز گردد. او با باشگاه قطري قرارداد دارد و اگر يکطرفه اين قرارداد را فسخ کند بايد يک مبلغ بسيار بالا را به عنوان جريمه پرداخت کند. پولادي قول داده پس از اتمام قراردادش که چند ماه ديگر است به ايران بيايد تا با معرفي خودش به يک تيم نظامي برود.
رئيس فدراسيون فوتبال در پايان در مورد پست دبيرکلي و روشن شدن وضعيت نبي خاطرنشان کرد:ظرف چند روز آينده در اين مورد تصميم نهايي را مي گيريم. همانطور که در فرودگاه هم اعلام کردم آقايان نبي و اسدي نامزدهاي حضور در اين پست هستند و پس از مشورت تکليف اين موضوع را روشن مي کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها