کد خبر: ۲۸۹۵۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
مهاجم راه‌آهن برخلاف خيلي ها اعتقاد دارد اين تيم امسال در ليگ‌برتر ماندگار است به اين دليل که همه چيز در نهايت به پول ختم نمي‌ شود و رفاقت حرف اول را مي‌ زند.
به گزارش "ورزش سه"، امین منوچهری در مورد شرایط راه‌آهن گفت: فعلا که داریم تمرین می‌ کنیم، سه بازی دوستانه انجام دادیم در حال حاضر شرایطمان از لحاظ فوتبالی، مالی و مدیریتی خوب نیست اما همه با معرفت ها دور هم جمع شده اند و تلاش می‌ کنند تا راه‌آهن نتیجه بگیرد.

او در مورد اوضاع مالی ادامه داد: هنوز پول ندادند، البته قول داده اند که یک کاری بکنند ولی ما که چشممان آب نمی‌ خورد.

وقتی از مهاجم راه‌آهن سوال شد برای شروع مجدد لیگ آماده هستند یا نه پاسخ داد: بازیمان به روز جمعه موکول شده، امیدوارم که بتوانیم خوب کار کنیم، ما که از حق و حقوقمان گذشته ایم، حداقل نمی‌ خواهیم فوتبال را از دست بدهیم.

این بازیکن در مورد دیدار با فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: طبیعتا بازی سختی است اما از یک جهت ما سرشار از انگیز هستیم، فولاد تیم خوبی است اما ما یکسری جوان بی ادعا داریم که امیدوارم خودشان را نشان دهند.

منوچهری در پایان افزود: صددرصد در لیگ می‌ مانیم به خاطر اینکه پول حرف اول و آخر را نمی‌ زند ما با رفاقتی که بین بازیکنانمان وجود دارد و تی خوبی که داریم بهترین نتایج را می‌ گیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها