کد خبر: ۲۸۹۵۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
مجيد جلالي سرمربي سايپا معتقد است که او به هيچ وجه فکر نمي کرد که سازمان ليگ زمان برگزاري بازيها را تغيير دهد و اين کار باعث ناهماهنگي در شرايط تمريني مي شود.
به گزارش پایگاه 598،جلالی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: اگر کسی حتی یک هفته مربیگری کرده باشد می داند که وقتی برنامه لیگ تغییر کند، کار یک مربی چقدر سخت می شود. حتی اگر یک هفته زمان بازیها تغییر کند بازهم در کار و برنامه مربیان مشکل به وجود می آید. من حتی یک درصد هم احتمال نمی دادم که سازمان لیگ چنین کاری انجام دهد.

او ادامه داد: تیم سایپا تمام مدت در ایران بود و ما تنها برای سفر زیارتی 4 روز به عراق رفتیم. یعنی دو روز است که کاروان سایپا به ایران برگشته، به ما می گویند 5 شنبه بازی داریم این در صورتی است که بازیکنان ما در حال حاضر در اردوی تیم ملی امید در ترکیه هستند. اینکه بدانیم چند روز تا بازی های لیگ باقی مانده به ما کمک می کند تا بدانیم لازم است چه مقدار در تمرینات روی بازیکنان فشار بیاوریم.

جلالی در رابطه با ادامه همکاری با کی روش گفت: من تصمیم گرفتم که در مورد تیم ملی صحبت نکنم و هنوز هم روی حرفم هستم و در مورد تیم ملی صحبت نمی کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها