کد خبر: ۲۸۹۱۶۷
زمان انتشار: ۲۲:۳۷     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي زردپوشان اصفهان اعتقاد دارد مديريت اين تعطيلات بلندمدت سخت بوده اما با همت بازيکنان سپاهان در تعطيلات روند خوبي را طي کردند و منتظر شروع ليگ هستند.

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در مورد شرایط سپاهان گفت: اردویی که در تهران داشتیم خیلی مفید بود، در ادامه هم که به اصفهان برگشتیم تمریناتمان را ادامه دادیم و امروز هم با پیکان بازی داشتیم که 2 ـ صفر این بازی دوستانه را بردیم و حالا هم منتظر شروع مجدد لیگ هستیم، البته صحبت ها در مورد تاریخ آغاز لیگ ضدونقیض است ولی در یکی از دو روز دهم یا شانزدهم بالاخره بازی ها شروع می‌ شود.

او در مورد دیدار با استقلال در اولین بازی پس از پایان تعطیلات ادامه داد: خودمان را برای این بازی آماده کرده ایم، بعد از این مدت که لیگ تعطیل بود و بازیکنان درگیر تیم‌ملی بودند، اداره کردن این شرایط خیلی سخت بود چون فاصله زیادی تا شروع مجدد مسابقات افتاد و حالا ما در ابتدای راه و در تهران با استقلال بازی داریم. در حالی که دو بازیکنانمان در تیم‌ملی بزرگسالان، 3 نفر در تیم امید و همچنین نویدکیا هم مصدوم است. حالا به هر جهت ما در جدول جایگاهی داریم که باید آن را حفظ کنیم، اما از شانس ما 4 بازی سخت پشت سر هم با تیم های استقلال، نفت، فولاد و ذوب‌آهن داریم. البته خودمان را برای این بازی های دشوار آماده کرده ایم.

سرمربی سپاهان در مورد حذف ایران مقابل عراق نظرش را اینگونه بیان کرد: تیم‌ملی یک جای افسوس گذاشت فرصت خوبی بود که متاسفانه از دست رفت. اگر داور یا بازیکن ما اشتباه نمی‌ کرد و یا اینکه در ضربات پنالتی بهتر عمل می‌ کردیم می‌ شد از عراق عبور کنیم  چون این تیم با سال های گذشته فرق داشت. 10 نفره شدن در آن این سطح باعث شد حساسیت ها بالا رود و این اتفاق در حالی افتاد که ایران یک ـ صفر جلو بود و این قضیه باعث شد کار خیلی سخت شود اما ما توانستیم 2 بار جلو بیافتیم و این نشان از تلاش بچه ها و تعصب و غیرت آنها دارد به این خاطر که توانستند 2بار بازی را به تساوی بکشاند اما متاسفانه در ضربات پنالتی که یک امر کاملا 50 ـ50 است نتیجه را به آنها واگذار کردیم.

فرکی در مورد عملکرد دو تا از شاگردانش یعنی حاج‌صفی و غفوری افزود: این دو خوب بودند، بخصوص وریا غفوری که توانست راست تیم‌ملی را بیمه کند و بازی قابل قبولی را ارائه داد و پنالتی را هم گل کرد. البته او در کنار سایر بازیکنان خوب بود و در مورد احسان هم باید بگویم که اگر اخراج پولادی اتفاق نمی‌ افتاد و سرنوشت این بازی عوض نمی‌ شد، احسان می‌ توانست عملکرد خیلی بهتری داشته باشد. چون او با اخراج پولادی به صورت اتوماتیک در حالت دفاعی قرار گرفت ولی باز هم با این حال عملکرد خوبی داشت و کلا نمایشش رضایت بخش بود ولی چه بسا اگر پنالتی اش گل می‌ شد قضیه فرق می‌ کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها