کد خبر: ۲۸۸۸۰۹
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
هیتسفلد :
اتمار هيتسفلد که خود در دو دوره بين سال هاي 1998تا 2004، و نيز فصل 2007-2008، هدايت قرمزپوشان مونيخي را بر عهده داشت اعتقاد دارد که بايرن فعلي بهترين بايرن همه دوران است.
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بین سال های 1974 تا 1976، سه بار پیاپی قهرمان اروپا شده بود با این حال، هیتسفلد تیم کنونی را بهترین بایرن مونیخ تاریخ می داند. مونیخی ها همچنین با هدایت یوپ هاینکس در فصل 2012-2013، سه گانه را فتح کرده بودند.

بایرن با مربیگری گواردیولا، فصل گذشته دو عنوان قهرمانی بدست آورد و در این فصل نیز قاطعانه صدرنشین بودسلیگاست و یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ نیز به حساب می آید. هیتسفلد در مصاحبه با وبسایت بوندسلیگا گفت:" این بهترین بایرن تاریخ است؟ بی شک تیمی به این قدرتمندی در تاریخ بایرن مونیخ وجود نداشته است. آنها تیم فوق العاده ای هستند که از دروازه تا نوک حمله، بهترین بازیکنان ممکن را در اختیار دارند.
کیفیت بایرن پپ، باورنکردنی است. فکر می کنم آنها در این فصل نیز همه رکوردها را جابجا کنند و زودتر از هر زمانی به قهرمانی دست یابند. تنها تیمی که می توانست برای آنها دردسرساز باشد، دورتموند بود که در این فصل با بحران روبرو شده است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها