کد خبر: ۲۸۸۷۸۸
زمان انتشار: ۲۳:۱۲     ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
کاپيتان تراکتورسازي که تازگي ها کمتر مصاحبه مي کند در مورد اوضاع کلي تيمش گفت و گويي انجام داد.
به گزارش "ورزش سه" مهدی کیانی درباره شرایط تراکتورسازی گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم جزء به جزء روی همه چیز کار کرده ایم از تاکتیک تیمی گرفته تا آمادگی جسمانی .بازی های دوستانه ای هم که در این ین انجام می دهیم خیلی کمکمان می کند. به هرحال این تعطیلات باعث شد بدن هایمان کمی افت کند اما بازی های دوستانه ای که انجام دادیم ما را به حالت قبل کمی نزدیک کرد.

او در مورد خرید های تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات ادامه داد: به باشگاه بابت خرید های خوبش تبریک می گویم امیدوارم بازیکانی که اضافه شده اند بتوانند در نیم فصل دوم به ما در لیگ برتر و آسیا کمک کنند.

هافبک سرخ پوشان تبریزی درمورد جدایی رادامس نظرش را اینگونه بیان کرد: با آمدن او خیلی خوشحال شدیم تازه داشتیم با هم رفیق می شدیم که متاسفانه جدا شد و ما خیلی ناراحت شدیم. امیدوام هرجا هست موفق باشد.

کیانی درباره قضه کاپیتانی و اینکه در نهایت بازوبند را چه کسی می بندد نیز گفت: آندو بزرگتر از من است و به او احترام می گذارم.

او در مورد اینکه نیم فصل دوم هم می توانند همانند نیم فصل اول صدر نشین شوند یا خیر ادامه داد: ما واقعا نیم فصل اول خیلی خوب کار کردیم امیدوارم این روند رو به رشد ادامه دار باشد.کار اصلی از نیم فصل دوم شروع می شود.

کیانی در پایان در مورد دیدار ایران و عراق افزود: اول از همه بابت 3 برد قبلی به ملی پوشان تبریک می گویم. آن ها جلوی امارات بازی با نظمی ارائه دادند امیدوارم فردا هم همین طور باشد . ما هم دست به دعا هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها