کد خبر: ۲۸۸۶۹۶
زمان انتشار: ۱۷:۵۶     ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: قاچاق برای کشور مشکلات بسیاری را ایجاد کرده که یکی از آنها ضربه به تولید در کشور بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا ؛ حبیب الله حقیقی در دیدار با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور، ادامه داد: قاچاق، آفت شرایط موجود است و در مسایلی مانند بهداشت، سلامت و امنیت مشکلات عدیده ای ایجاد و همه تلاش ها را نابود می کند.

وی با بیان اینکه در کشور برای عبور از مشکلات رکود و توسعه اقتصادی ناچار به مقابله با مساله قاچاق هستیم، گفت: باید از پتانسیل تأثیرگذار روحانیت برای مبارزه با قاچاق استفاده شود.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: امروز قبح مسأله قاچاق برای قاچاقچی و برخی از مردم که مصرف کننده آن هستند، آنچنان روشن نیست و باید از پتانسیل تأثیرگذار روحانیت استفاده کرده تا در مباحث تبلیغی به آن پرداخته شود.

  حقیقی با تاکید بر انجام کار فرهنگی در زمینه مبارزه با کالای قاچاق اظهار کرد: با تبلیغات هوشمندانه باید قبح مساله قاچاق هم برای قاچاقچی کالا و هم برای مصرف کننده آن مشخص شود.

وی با بیان اینکه کالای قاچاق موجب فاصله گرفتن مردم از سبک زندگی اسلامی می شود، اظهار کرد: استفاده از اقلام قاچاق بر روی سبک زندگی اسلامی ایرانی بسیار تأثیرگذار بوده و باید زمینه هایی فراهم شود تا جامعه از مضرات آن باخبر شده و توجیه شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها