کد خبر: ۲۸۸۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۰ آذر ۱۳۹۰
آخرین مهلت ارسال آثار در 2 بخش جنبی "قضایی" و "ناجا" هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها امروز به اتمام می‌رسد.
به گزارش خبرنگار جامعه فارس، در هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در کنار بخش‌های اصلی این جشنواره 2 بخش قضایی و ناجا به عنوان بخش‌های جنبی اعلام و آخرین مهلت خبرنگاران برای ارسال آثار تولیدی در این 2 بخش 10 آذر ماه اعلام شده بود.

با توافقی که با معاونت اجتماعی ناجا در چارچوب توسعه نگرش‌های رسانه‌ای نسبت به مسائل مبتلا‌به در حوزه فعالیت‌های نیروی انتظامی به عمل آمد، 4 محور به محور‌های اجتماعی جشنوراه مطبوعات و خبرگزاری‌ها افزوده شد.

خبرنگاران می‌توانند در 4 محور "ترویج آموزش همگانی و مشارکت در پیشگیری از آسیب‌های انتظامی و اجتماعی"، "نقش جنگ نرم رسانه‌ای در توسعه ناهنجاری‌های اخلاقی" (با تاکید بر نقش سلبی و مخرب برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای)، "بررسی توانمدی‌های مشاوره و مددکاری در استحکام خانواده‌های آسیب‌پذیر" و "تاثیر انعکاس حوادث جنایی در احساس امنیت مردم" (با تاکید بر شیوه صحیح نگارش) آثار خود را به دبیر‌خانه جشنواره ارسال کنند.

بخش قوه قضائیه نیز با 2 محور اصلی "جایگاه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در نهاد‌ها" و  "نفش مردم و رسانه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی" (با محوریت نهاد‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد، رسانه ـ دانش و فرهنگ پیشگیری) درنظر گرفته شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها