کد خبر: ۲۸۸۱۷۷
زمان انتشار: ۲۳:۴۰     ۳۰ دی ۱۳۹۳
رییس اتحادیه نانوایان از اجرای طرح آزادپزی نان در تهران خبر داد و گفت: این طرح در راستای ارتقای کیفی سازی نان و ارایه خدمات بیشتر به مردم و همچنین افزایش حق انتخاب آنان در خرید نان به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا ؛ قاسم زراعتکار، با بیان اینکه نانوایی های آزادپز باید گسترش یابند، گفت: آزادپزی همراه با کیفی سازی آرد در کشور باید انجام پذیرد، هرچند در اجرای این مسیر اصناف و واحدهای صنفی همراه و پشتیبان دولت هستند.

رییس اتحادیه نانوایان با بیان اینکه اصناف و واحدهای صنفی نانوایی همواره در کنار دولت در اجرای سیاست های اقتصادی آن است، اظهار داشت: برخلاف تصور عموم که قیمت نان را گران می دانند، با توجه به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، افزایش قیمت حامل های انرژی و رشد 50 درصدی نرخ دستمزدها و همچنین افزایش نرخ هزینه های جاری واحدهای نانوایی در کشور، قیمت نان از سال 91 تاکنون هیچ گونه افزایشی نداشته است.

وی با بیان اینکه نظارت دقیق و مستمر دولت و اتاق اصناف در بخش نان کشور صورت می پذیرد، افزود: اصلاح قیمت نان که چندی پیش اعمال شد، متاسفانه تمام افزایش هزینه ها در این سه سال اخیر را پوشش نمی دهد با این وجود اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی نظارت جدی و مستمری بر واحدهای صنفی داشته و خواهد داشت.

 رییس اتحادیه نانوایان تصریح کرد: اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف همیشه و در همه حال همراه و پشتیبان برنامه های مدون و اجرایی دولت هستند و اطمینان دارند که برنامه های دولت در راستای کاهش تورم و تقویت بنیه اقتصادی و رفاه حال مردم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها