کد خبر: ۲۸۸۰۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۳۰ دی ۱۳۹۳
سرمربي فولاد خوزستان برنامه فشرده‌اي در روزهاي پاياني اردوي امارات براي بازيکنان اين تيم در نظر گرفته که طي آن قرار است فولاد 2 بازي دوستانه انجام دهد.

به گزارش پایگاه 598، و به نقل از فارس، فولاد خوزستان روز پنج‌شنبه هفته گذشته به امارات سفر کرد تا تمرینات خود را به صورت منظم و مدون در غالب اردویی برون مرزی دنبال کند.

فولاد خوزستان تا به اینجا در اردوی امارات طبق برنامه تمرینات خود را برگزار کرده و در یک دیدار دوستانه که روز شنبه مقابل الفیصلی عراق انجام داد به تساوی بدون گل رسیده است.

در ادامه این اردو که تا رو یکشنبه هفته آینده ادامه دارد کادرفنی فولاد خوزستان با برنامه‌ریزی که انجام داده تمرینات زیاد و 2 بازی دوستانه برای فولاد در نظر گرفته است.

شاگردان دراگان اسکوچیچ عصر امروز یک جلسه تمرین می‌کنند. فولادی‌ها عصر فردا در دومین دیدار دوستانه خود به میدان می‌روند که نام این حریف هنوز مشخص نیست.

بازیکنان فولاد خوزستان بعد از انجام بازی دوستانه صبح روز پنج‌شنبه ماساژ و استخر را در برنامه دارند و عصر کادرفنی به بازیکنان استراحت داده است. تمرینات قرمزپوشان تبریزی روز جمعه در 2 نوبت صبح و عصر دنبال می‌شود. بازیکنان این تیم شنبه عصر یک جلسه تمرین می‌کنند.

فولاد خوزستان عصر روز یکشنبه آخرین بازی تدارکاتی خود را در اردوی امارات برگزار می‌کند. شاگردان دراگان اسکوچیچ روز دوشنبه به تهران باز می‌گردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها