کد خبر: ۲۸۷۹۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۳۰ دی ۱۳۹۳
سرپرست سپاهان از شرايط تيم کاملا راضي است اما اعتقاد دارد نيم فصل دوم کار سختي پيش رو دارند. با او در مورد وضعيت زردپوشان اصفهان گفت‌وگويي انجام داديم.

به گزارش پایگاه 598،رسول خوروش در مورد شرایط اردو سپاهان گفت: ما یک اردو در کیش داشتیم که خیلی امکانات خوبی داشت 2 بازی تدارکاتی در آنجا داشتیم بعد هم به تهران آمدیم و اینجا هم دو بازی تدارکاتی انجام دادیم. شرایط زمین تمرین و همه چیز هم خوب بود تا اینجا که از همه چیز راضی بودیم.

او در مورد عملکرد سپاهان در فصل نقل و انتقالات ادامه داد: هر چه تعداد نفرات نقل و انتقالات در نیم فصل بیشتر باشد نشان دهنده ضریب اشتباه تیم ها در بستن تیم در اول فصل است. اگر حمودی و خلیل‌زاده بخاطر مشکل کارتشان جدا نمی‌ شدند ما نیازی به بازیکن نداشتیم ولی در روزهای آخر فصل نقل و انتقالات 2 بازیکن خارجی گرفتیم.

سرپرست سپاهان در مورد هدفشان برای نیم فصل دوم نظرش را اینگونه بیان کرد: شما اگر به تیم‌ملی توجه کنید می‌ بینید که بازیکنانی از تیم های گمنام بازی می‌ کنند و چقدر هم عملکرد خوبی دارند این نشان می‌ دهد سطح لیگ ما بالا رفته و ما نمی‌ توانیم بگوییم کدام تیم از آن یکی بهتر است. حتی تیم های انتهای جدولی هم حرفی برای گفتن دارند مثلا ما در کیش با ملوان بازی کردیم که بازی سختی بود و در همانجا با استقلال‌خوزستان بازی کردیم که نتیجه را واگذار کردیم.

خوروش در پایان افزود: ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم و انتظارها از ما بالاست. همانطور که پارسال با یک برد می‌ توانیم قهرمان شویم البته امسال تیم بهتر بسته شده البته ما این فصل مصدوم زیاد داشتیم و حمودی را هم در اختیار نداشتیم گرچه خلیل‌زاده تا چند هفته بازی کرد اما کیفیت همیشگی را نداشت چون روحیه اش را از دست داده بود. به هر حال حمودی، نویدکیا و خلیل‌زاده یک سوم تیم را تشکیل می‌ دهند. ولی به هر حال با آمدن آقای فرکی روند خوبی را پیش رو گرفتیم و آخر فصل نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند در ادامه به سپاهان کمک کنند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها