کد خبر: ۲۸۷۷۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۲۹ دی ۱۳۹۳
برتري ايران بر امارات و سرگروهي ايران در گروه C جام ملت هاي آسيا، در وبسايت نشريه موندودپورتيوو چاپ بارسلونا بازتاب داشت.
به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو ضمن بازتاب صعود ایران به مرحله یک چهارم جام ملت های آسیا به عنوان تیم اول گروه، به بازی برتر امارات اشاره کرده است:" تیم ملی ایران، دور گروهی جام ملت های آسیا 2015 استرالیا را با پیروزی به اتمام رساند.پیروزی خفیف 1-0 بر امارات در شهر بریزبن، حکم به صعود ایران به عنوان تیم اول گروه C به یک چهارم نهایی داد. تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کیروش پرتغالی، در بازی مقابل امارات، توپ و زمین را به این تیم هدیه داده بود و در حالیکه امارات تیم مسلط زمین بود و در یک ربع آخر بازی، حملات خطرناکتری را از این تیم شاهد بودیم، این ایران بود که با ضربه سر زیبای رضا قوچان نژاد در دقیقه 90 ، به برتری دست یافت. کیروش در نشست خبری پس از بازی، ضمن تمجید از امارات، ایران را تیم بهتری توصیف کرد چرا که نتیجه نهایی بازی را به نفع خود خاتمه داده است.
این سومین برد متوالی ایران و اولین شکست امارات در این رقابت ها بود. ایران در مرحله بعد احتمالا به مصاف عراق خواهد رفت و امارات نیز با ژاپن روبرو می شود."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها