کد خبر: ۲۸۷۶۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۹ دی ۱۳۹۳
راي صادره براي محروميت 2 ساله کاپيتان تيم فوتبال فولاد خوزستان به خاطر مثبت شدن تست دوپينگ قطعي و توسط کميته استيناف هم تاييد شده است.

به گزارش پایگاه 598، و به نقل از فارس، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال امروز حکم دوپینگ ایوب والی کاپیتان فولاد خوزستان را اعلام کرد و طی آن این بازیکن به مدت 2 سال از فعالیت‌های ورزشی محروم شد.

اسماعیل عسگریان در رابطه با اینکه برای صدور این رای آیا به کمیته استیناف اعتراض می‌کند گفت: ما به این رای اعتراض کرده بودیم و این مسئله‌ای که امروز اعلام شده حکمی است که کمیته استیناف هم آنرا تائید کرده است.

وی افزود: والی بدشانسی زیادی آورده است. دوپینگ او به طور قطع غیرعمدی بوده است و اصلا بحث سوءاستفاده مطرح نبوده اما با توجه به اینکه این موضوعات به فیفا مرتبط می‌شود روی صدور آن حساسیت زیادی وجود دارد.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با اینکه ماده استفاده شده توسط والی از ماده ممنوعه از گروه استروییدی است که روی آن حساسیت بسیار زیادی وجود دارد، تاکید کرد: همانطور که گفتم مثبت شدن دوپینگ این بازیکن با بدشناس زیادی همراه بوده است. این اتفاق در زمانی افتاده که مسابقات لیگ برتر تعطیل بوده و دکتری که این دارو را تجویز کرده ماده ممنوعه موجود در آن به میزان بالایی بوده است. همچنین او به والی اطلاعات کافی نداده که این ماده تا چه زمانی در بدنش می‌ماند. با توجه به اینکه عوارض دارو پس از چند ماه در بدن بازیکن باقی مانده در نهایت پس از گرفتن تست دوپینگ آزمایش او مثبت شده و این رای را برایش صادر کرده‌اند. فعلا محرومیت دو ساله او قطعی است تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

عسگریان در پایان در رابطه با اینکه 5 بازیکن فولاد هنوز به اردوی امارات نرفتند و اینکه آیا آنها دیگر به اردوی تیم اضافه نخواهند شد خاطرنشان کرد: این بازیکنان ممنوع‌الخروج نیستند بلکه مجوز و مدارک آنها برای انجام سفر تکمیل نشده است. به دنبال حل کار آنها هستیم تا طی امروز و فردا این نفرات هم به امارات سفر کنند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها