کد خبر: ۲۸۷۶۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۹ دی ۱۳۹۳
تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات از گروه سوم رقابت‌های جام ملت‌های 2015 آسیا در ورزشگاه سیدنی از ساعت 12و 30 دقیقه دوشنبه (امروز) به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین دیدار خود در گروه C شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا، از ساعت 12:30 امروز (دوشنبه- به وقت تهران) در ورزشگاه استرالیا شهر سیدنی به مصاف قطر رفت.

 

از استرالیا، ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار مقابل امارات اعلام شد.


بر این اساس علیرضا حقیقی، مهرداد پولادی، مرتضی پورعلی گنجی، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، علیرضا جهانبخش، سروش رفیعی، وحید امیری و سردار آزمون یازده بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان هستند که امروز به مصاف امارات خواهند رفت.

 

نزدیک به 10 هزار نفر در استادیوم از نزدیک این بازی را تماشا می کنند.

 

دقیقه 2: بازی با حملات ایران آغاز شد و سردار آزمون روی پاس ارسالی خسرو حیدری روانه دروازه حریف شد که توپ در موقعیت آفساید به وی رسید.

 

دقیقه 4 : ارسال مهرداد پولادی از جناح چپ توسط مدافعان امارات بازگردانده شد و سردار آزمون نتوانست صاحب توپ شود.


دقیقه 5: خمیس اسماعیل پس از اینکه توپ را پشت محوطه جریمه از هم تیمی‌هایش دریافت کرد، تصمیم گرفت به سمت دروازه ایران شوت بزند که ضربه او از کنار دروازه علیرضا حقیقی به بیرون رفت.

 

دقیقه 7 : بازیکنان ایران به دنبال حفظ توپ و نزدیک شدن به دروازه امارات بودند اما دفاع حریف اجازه این کار را به آنها ندادند.

 

دقیقه 10 : اماراتی ها رفته رفته خود را به دروازه ایران نزدیک کردند و صاحب یک ضربه کرنر شدند اما نتوانستند از این ضربه سودی ببرند.

 

دقیقه 13 : اماراتی ها در پنج دقیقه سوم بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و حملاتی را روی دروازه پی ریزی کردند.

 

دقیقه 15 : پاس عمقی وحید امیری به سردار آزمون رسید اما او و دروازه بان امارات همزمان به توپ رسیدند و به دنبال برخوردی که صورت گرفت داور خطای آزمون را گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها