کد خبر: ۲۸۷۶۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۲۹ دی ۱۳۹۳
تيم فوتبال ذوب آهن در ديدار تدارکاتي تيم دسته اولي گيتي پسند را شکست داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، تیم فوتبال ذوب آهن که دور جدید تمرینات خود را از روز جمعه آغاز کرده است بعد از ظهر امروز یکشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته یکی گیتی پسند رفت. این دیدار که در ورزشگاه ملت برگزار شد با پیروزی 3 بر یک ذوب آهن همراه بود.

در این دیدار ابتدا مرتضی تبریزی در دقیقه 22 ذوب آهن را از حریف پیش انداخت اما در دقیقه 47 مهدی موذن از گیتی پسند کار را به تساوی کشید. در نیمه دوم این دیدار نیز مسعود حسن زاده در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 87 موفق به باز کردن دروازه گیتی پسند شد تا این دیدار تدارکاتی با نتیجه 3 بر یک به سود ذوب آهن به پایان برسد.

این دیدار با حاشیه‌هایی نیز همراه بود:

*این بازی در هوای نسبتاً سرد ورزشگاه ملت برگزار شد.

*یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن و واهیک تروسیان سرمربی گیتی پسند با استفاده از تمامی نفرات خود در این دیدار فرصت بازی به همه بازیکنانشان دادند.

*مهدی رجب زاده و مهرداد قنبری بازیکنان ذوب آهن به دلیل مصدومیت جزئی در این دیدار به میدان نرفتند و با لباس شخصی در کنار زمین حضور داشتند.

*علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

*همزمانی این دیدار با رقابت تیم والیبال دسته یکی ذوب آهن که در سالن ملت برگزار می‌شد باعث شد تا تعدادی از تماشاگران پس از این دیدار به تماشای رقابت والیبالیست‌های ذوب آهن بپردازند.

*قاسم حدادی فر در دقیقه 30 بازی با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شد که در یک دیدار دوستانه جالب توجه بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها