کد خبر: ۲۸۷۳۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۸ دی ۱۳۹۳
عليرضا مرزبان سرمربي پديده مشهد عقيده دارد تيم ملي به وحدت خوبي در جام ملت هاي آسيا رسيده و همين مساله نقطه قوت تيم ملي محسوب مي شود.

 

به گزارش پایگاه 598،مرزبان در خصوص شرایط تیم ملی قبل از بازی با آخر در مرحله گروهی با ورزش سه گفت و گویی انجام داد:

ایران قدرت برتر آسیاست

در واقع تیم ملی ایران می تواند در گروهش سرگروه شود. بحث ما نباید این باشد که در مرحله بعدی با ژاپن بازی کنیم یا قطر. ما باید اقتدارمان را نشان دهیم و این احساس قوی بودن را در آسیا به رخ همه بکشیم و بحث غرور ملی خیلی مهم است. باید این احساس قدرت را به مردم هم انتقال دهیم چون ما قدرت اول آسیا هستیم.

باید به تیم بودن فکر کنیم

خیلی مهم است که به داشته هایمان در جام و تیم ملی اعتقاد داشته باشیم. احساس تیم بودن در حال حاضر در تیم قوی شده و نباید اجازه دهیم به این احساس لطمه ای بخورد. بچه ها در حال حاضر خیلی متعهد شدند و این مساله خیلی امیدوارکننده است. در حال حاضر باید بیشتر به تیم بودن فکر کنیم تا تغییر مهرها در ترکیب.

آزمون فوق العاده است

سردار آزمون در اصفهان با خودم کار کرده و بازیکن فوق العاده ای است. با گلی که زد نشان داد حرفه ای است و می تواند به تیم ملی کمک کند. سردار از بهترین فورواردهای نوک ایران است.

کار دفاعی تیم ملی خوب است

ما در کار دفاعی انسجام خوبی داشتیم و دیواره دفاعی ما خوب کار کرده است. در بخش هجومی هم تیم ملی بالاخره گلی می زند و روی ضربات ایستگاهی خیلی قوی هستیم. نباید در این مسابقات گل بخوریم تا خط حمله در بهترین شرایط گل بزند. ما تیم بدون حاشیه ای داریم که همه به همدیگر وفادار هستند .

با 3 گل امارات را شکست می دهیم

من فکر می کنم می توانیم با 3 گل امارات را شکست دهیم چون باقدرت تر از امارات هستیم. دوست دارم اشکان دژاگه در این بازی گل بزند چون برای روحیه خودش هم خوب است. امیدوارم پای قوچان نژاد هم به گلزنی باز شود و سردار هم یک گل بزند. این بازیکنان حتی می توانند در زمین با هم قرار بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها