کد خبر: ۲۸۷۳۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۸ دی ۱۳۹۳
دو تيم دپورتيوو لاکرونيا و بارسلونا امروز در ورزشگاه مونيسيپال دي ريازور شهر کرونيا به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش پایگاه 598،سوارز، مسی و نیمار پس از اینکه مقابل الچه استراحت داده شدند، حالا به میدان خواهند رفت تا برای بارسا مثل دیدار مقابل اتلتیکو بدرخشند.

دپورتیوو

شاگردان ویکتور فرناندز، در حال حاضر با کسب 17 امتیاز از 18 بازی، در رده ی شانزدهم جدول لالیگا قرار دارند. آنها همچنین در 5 بازی اخیر خود، 2پیروزی، 2 شکست و یک تساوی کسب کرده اند و تنها 3 امتیاز با منطقه ی سقوط فاصله دارند و باید تلاش خود را برای فاصله گرفتن با این منطقه انجام دهند.لاکرونیا در 2 بازی اخیر خانگی اش موفق به کسب پیروزی شده و در تلاش برای اثبات خود و دور شدن از منطقه ی سقوط است که این موضوع کار بارسا را سخت خواهد کرد.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه پس از حذف کردن الچه با نتیجه در مجموع 9-0، حالا به لالیگا بازگشته اند تا فاصله شان با رئال مادرید در صدر جدول را حفظ کنند. مسی، نیمار و سوارز مقابل الچه استراحت داده شدند و حالا با قدرت منتظر بازگشت به میادین هستند. بارسا در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و آمار خوبی در گلزنی نیز داشته است. آخرین باری که بارسا در ریازور به مصاف دپورتیوو رفت، مسی موفق شد هت تریک کند و آبی اناری ها با نتیجه 5-4 موفق به شکست حریف شدند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها