کد خبر: ۲۸۷۲۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۸ دی ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز/ بعضي از نزديکان استقلال درباره دليل فيکس نبودن مدافع اين تيم در تيم ملي اعتقاد دارند؛ «آه استقلال او را گرفته و جايگاهش را در تيم‌ملي از دست داده است.» کارلوس کي روش به اميرحسين صادقي بازي نمي‌دهد. اين مدافع که در جام‌جهاني‌ ثابت بازي کرد و اتفاقاً خوش درخشيد، ناگهان نيمکت‌نشين شد. صادقي نتوانست درخشش جام‌جهاني‌ را در استقلال داشته باشد و کي روش هم ترجيح داد از او استفاده نکند. در اين بين او درگير ترک استقلال هم بود.
امير قلعه نويي در زمان حضور اين بازيکن در آفريقاي جنوبي اعلام کرد ديگر نيازي به او ندارند و بهتر است به تيم ديگري فکر کند. صادقي اما در بازگشت به تهران و جلسه با افشارزاده مديرعامل تيم، در استقلال ماند.
قلعه نويي هم مصاحبه کرد و طوري حرف زد که بگويد او نقشي در ماندن اين بازيکن نداشته است. در هر صورت صادقي ماند و همراه با ايران به جام ملت‌ها رفت. با درخشش پورعلي‌گنجي، اين بازيکن زوج سيدجلال در ميانه خط دفاعي شد و صادقي روي نيمکت نشست. اميرحسين تنها در اواخر بازي با قطر بود که به زمين رفت و بازي کرد.خود صادقي معتقد است تفاوتي نسبت به گذشته ندارد و دليل نيمکت‌نشيني‌‌اش تنها به سليقه مربي بازمي‌گردد اما بعضي از نزديکان استقلال اعتقاد دارند به دليل ديگري او فيکس بازي نمي‌کند‌؛ «آه استقلال او را گرفت و جايگاهش را در تيم‌ملي از دست داد.» حتي اين حرف به گوش صادقي هم در استراليا رسيده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها