کد خبر: ۲۸۷۰۶۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۲۷ دی ۱۳۹۳
اريک آبيدال بازيکن فرانسوي سابق بارسلونا،در مصاحبه با نشريه موندودپورتيوو، به تمجيد از فوق ستاره پرتغالي رئال مادريد پرداخت.
به گزارش "ورزش سه"، آبیدال پس از خداحافظی از دنیای فوتبال، این روزها برای مذاکره با مدیران بارسا در بارسلونا به سر می برد. احتمال بازگشت او به باشگاه سابقش برای مدیرت مدارس فوتبال بارسا زیاد به نظر می رسد.
آبیدال در مصاحبه خود با موندودپورتیوو، در پاسخ به سوالی در مورد کریستیانو رونالدو و توپ طلای سومش گفت:" کریستیانو یک فوتبالیست و یک انسان بزرگ و باشخصیت است. او را خیلی دوست دارم چرا که در دوران مریضی من(آبیدال مدتها با بیماری سرطان دست به گریبان بود)، همراه با بنزما، مرتب جویای حالم بود و به من روحیه می داد. من آن روزها را هرگز فراموش نکرده ام و سپاسگذار او هستم.
در مورد اینکه او بهتر است یا مسی، باید بگویم که هر کدام استعداد ویژه خود را دارند. من مدت زیادی کنار مسی بازی کرده ام و از نظر من او بهترین است. توپ طلا هر سال به بهترین بازیکن داده می شود و برنده نهایی، پاداش یک سال زحماتش را می گیرد.مسی 4 بار متوالی این جایزه را به دست آورده و رونالدو نیز دو بار متوالی و در مجموع سه بار، از این لحاظ، یک تفاوت کوچک بین این دو بازیکن وجود دارد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها