کد خبر: ۲۸۷۰۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۲۷ دی ۱۳۹۳
مهدي رجب‌زاده کاپيتان ذوب‌آهن اصفهان معتقد است که برخلاف شايعات اردوي اين تيم در مالزي شرايط خوبي داشته و باعث آماده سازي هر چه بيشتر ذوب‌آهن براي نيم فصل دوم شده است.
به گزارش پایگاه 598،رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: به عقیده من تیم‌ملی اگر 10 تا بازی دوستانه هم انجام می‌ داد در تفکرات آقای کی‌روش هیچ تغییری حاصل نمی‌ شد و ما باز هم بسته بازی می‌ کردیم و به ضدحملات چشم داشتیم. مردم از تیم‌ملی توقع دارند که کمی رو به جلوتر و شاداب تر بازی کنند. به هر حال اگر انتقادی هم از زیبا نکردن تیم‌ملی بدون جواب می‌ ماند چون این چیزی است که همه می‌ گویند ما تمام تلاشمان این است که در فاز دفاعی موفق باشیم که معمولا هم این طور می‌ شود.

او ادامه داد: دفاعی بازی کردن همیشه خوب پیش نمی‌ رود گاهی پیش می‌ آید که روی یک حرکت تیمی یا اشتباه فردی تیم نتیجه نگیرد. به نظر من ایران هنوز در این بازی ها محک جدی نخورده است هر چند که قطر تیم خوبی بود اما ایران در مراحل بعدی در بازی با یک تیم جاندار محک جدی می‌ خورد.

وی افزود: دو تیم ایران و امارات هر دو برسر یک موضع می‌ جنگند آن هم صدرنشینی و رویارو نشدن با ژاپن است. برای همین این بازی برای هر دو تیم سخت است، هیچ وقت تیم های عربی مثل امارات، قطر و بحرین نتوانستند برای ما مشکل ساز شوند. به عقیده من هر دو بازی عراق و ژاپن می‌ تواند سخت باشد اما خب عراق دیدار ساده تری است.

رجب‌زاده با اشاره به استفاده از پورعلی‌گنجی در خط دفاع گفت: این بازیکن جوان موفق شده بازی های خوبی را در تیم‌ملی انجام دهد و یکی از نقاط مثبت ایران باشد.

او در پایان گفت: من و همه تیم از آقای آذری و مسوولین ذوب‌آهن بابت اردوی مالزی ممنون هستیم چون می‌ دانم با چه تلاشی این اردو را برای ما تدارک دیدند. ما در آنجا سه بازی دوستانه انجام دادیم که فکر می‌ کنم تدارک خوبی برای ذوب‌آهن در نیم فصل دوم باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها