کد خبر: ۲۸۷۰۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۲۷ دی ۱۳۹۳
تيم‌ملي در حالي به مرحله يک چهارم نهايي جام ملت ها صعود کرده که براي اولين بار در تاريخ اين تيم در دو بازي در اول خود در اين رقابت ها در ترکيب اوليه اش هيچ بازيکني از استقلال و پرسپوليس نداشت.
به گزارش پایگاه 598،مسعود معینی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با "ورزش سه" ادعا می‌ کند که این موضوع به این خاطر است که استقلال و پرسپولیس دیگر اقتدار گذشته را ندارند: من فکر می‌ کنم دلیل این موضوع این است که شاید دیگر استقلال و پرسپولیس اقتدار گذشته را ندارند، الان همه تیم ها شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کنند و کمی سخت است که بخواهیم با تیم های صنعتی رقابت کنیم.

او ادامه داد: الان بردن تیم هایی مثل نفت‌تهران، فولاد خوزستان و سپاهان بسیار سخت شده است. این به خاطر برنامه ریزی آنها است چون آنها روی تیم های پایه شان بسیار کار کرده اند. استقلال و پرسپولیس هم باید همین برنامه ریزی را روی تیم هایشان انجام بدهند.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد رویارویی احتمالی ایران با امارات در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها هم گفت: من فکر می‌ کنم ایران با ژاپن بازی راحت تری را برگزار می‌ کند چون تیم‌ملی خط حمله خوبی دارد، ما نباید گول پیروزی مان برابر عراق در بازی دوستانه را بخوریم.چون عراق تیمی است که سبک بازی اش شبیه ایران است و به همین دلیل بازی کردن با این تیم سخت تر از ژاپن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها