کد خبر: ۲۸۷۰۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۷ دی ۱۳۹۳
با توجه به صعود تيم ملي به مرحله بعدي جام ملت‌هاي آسيا احتمال تغييرات در ترکيب ايران در بازي سوم برابر امارات محتمل به نظر مي‌رسد.
به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش که توانسته با توجه به کسب پیروزی در دو بازی گذشته و 6 امتیازی شدن تیمش، حضور در مرحله بعدی را مسجل کند احتمالا در دیدار برابر امارات به چند بازیکن تیمش استراحت خواهد داد تا در دیدار احتمالی برابر عراق از نظر بدنی با شرایط بهتری حاضر شوند. این مساله باعث شده تا بازیکنان ذخیره ایران در دو بازی گذشته با امیدواری بیشتری به این بازی نگاه کنند و تلاش کنند در برابر امارات در ترکیب ثابت قرار گیرند.

در درون دروازه تیم ملی علیرضا حقیقی همچنان شماره یک خواهد بود و به نظر می‌رسد کی‌روش در این پست تغییر ایجاد نکند.

در خط دفاعی احتمال تغییرات در یکی از پست‌های دفاع چپ یا راست محتمل به نظر می‌رسد و از بین مهرداد پولادی و وریا غفوری یک نفر در این بازی به استراحت خواهند پرداخت و خسرو حیدری یا امیرحسین صادقی بار دیگر فرصت بازی به دست خواهند آورد.

در پست میانی جایگاه آندرانیک تیموریان و جواد نکونام ثابت است و آنها جزو مهره‌های ثابت کارلوس‌ کی‌روش به حساب می‌آیند و در این دیدار هم مطمئنا به میدان خواهند رفت و مسعود شجاعی جای خود را به علیرضا جهانبخشی خواهد داد که در دو بازی گذشته فرصت چندانی برای حضور در ترکیب به دست آورد. در این خط احتمال استراحت دادن به حاج‌صفی هم وجود دارد.

با توجه به مصدومیت سردار آزمون، از بین رضا قوچان‌نژاد یا کریم انصاریفرد یک نفر مجوز حضور در ترکیب اصلی مقابل امارات را به دست خواهد آورد که با توجه به عملکرد گوچی در برابر قطری‌ها، احتمالا کی‌روش این‌بار به مهاجم جوان و حاضر در لیگ اسپانیا فرصت خواهد داد تا در این دیدار در ترکیب ثابت به میدان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها