کد خبر: ۲۸۷۰۲۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۲۷ دی ۱۳۹۳
مهدي حسيني نسب مربي سابق راه‌آهن عقيده دارد تيم‌ملي فوتبال ايران در جام ملت هاي پيرو همان سبکي است که در جام‌جهاني بازي مي‌ کرد.
به گزارش "ورزش سه" حسینی نسب راجع به بازی های تیم‌ملی گفت: تیم‌ملی بازی های خود را به سبک جام‌جهانی ادامه می‌ دهد با این تفاوت که وقتی صاحب توپ می‌شویم بهتر عمل می‌ کنیم و چشم به ضدحمله های بیشتری نیز داریم. البته اگر بتوانیم مالکیت توپ را بیشتر از آن چیزی که هست از آن خود کنیم و میزان حملات خود را بالاتر ببریم در نتیجه گل های بیشتری به ثمر برسانیم، می‌ توانیم بهترین شرایط را برای تیم‌ملی تصور کنیم. به نظر من عملکرد آقای کی‌روش خیلی خوب بوده و باید قبول کنیم با توجه به تدارکات ضعیف این تیم به گونه ای که به بازی های اول تیم‌ملی باید به چشم بازی های تدارکاتی نگاه کنیم تا اینجا نتایج خوبی کسب کردیم. خوشبختانه این دو برد خیلی به ما کمک می‌ کند.

وی در پایان افزود: تیم ما در فاز دفاعی عالی عمل می‌ کند و نسبت به جام‌جهانی ضدحمله های سریع و موثرتری را به کار گرفتیم. این تاکتیک پذیری بچه های ما را نشان می‌ دهد و به نظر من همه بازیکنان ما عالی بودند اما در بین آنها در سه خط مختلف اشکان دژاگه، تیموریان و سیدجلال رهبران تیم ما بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها