به گزارش پایگاه 598، سایت پارسینه نوشت: آن طور که صورتهای
مالی پروژه پدیده شاندیز نشان میدهد، این شرکت در سال گذشته حدود 10.5
میلیارد تومان برای تبلیغات در صدا و سیما هزینه کردهاست.
البته
تبلیغات این شرکت فقط به صداوسیما محدود نبوده و برخی روزنامهها هم از آن
بهره بردهاند. به عنوان مثال روزنامه همشهری حدود 1.4 میلیارد تومان،
روزنامه ایران 900 میلیون تومان و روزنامه جام جم 770 میلیون تومان از این
بابت درآمد داشتهاند.
این
ارقام نشان میدهد پدیده شاندیز فقط برای سفارش و پیشپرداخت تبلیغات در
صداوسیما و سه روزنامه، در سال 92 عددی بالغ بر 13.5 میلیارد تومان هزینه
کردهاست. گذشته از این روش تبلیغی، شرکت در همایشها و تهیه گسترده اقلام
تبلیغاتی نیز در این شرکت مرسوم است.