کد خبر: ۲۸۶۳۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۲۴ دی ۱۳۹۳
حميد استيلي اعتقاد دارد تيم ملي مي تواند با 3 گل قطر را شکست دهد و با اقتدار به مرحله بعد صعود کند.
به گزارش پایگاه 598،استیلی در خصوص شرایط تیم ملی پیش از بازی با قطر گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

کار خوب فراموش نمی شود
بعد از گذشت نزدیک 20 سال در مراسم از ستارگان 96 تقدیر کردند که باید از برگزارکنندگان تشکر می کنم. این مساله نشان می دهد که کار خوب، بازی های خوب و اخلاق خوب هیچوقت فراموش نمی شود. واقعا مراسم خوبی بود و بعد از مدت ها مربیان قدیمی و دوستان را از نزدیک دیدیم.

نگران تیم های پایه هستم
من هنوز هم نگران بازیکنان تیم های پایه راه آهن هستم چون آینده شان مشخص نیست. حتی پدر و مادر های این بازیکنان به مراسم تقدیر از ستارگان 96 آمده بودند تا در مورد سرنوشت بچه هایشان با دوربین های تلویزیونی صحبت کنند. تیم های پایه منحل شده و شرایط بدی برای بازیکنان تیم های پایه راه آهن بوجود آمده است.

هیچ کس برای نجات فوتبال جلو نمی آید
متاسفانه کسی در فوتبال مسوولیت قبول نمی کند و مشکلات فوتبال باید در خانواده فوتبال حل شود. خانواده فوتبال هم فدراسیون، سازمان لیگ، رسانه و بازیکنان هستند که باید با همدیگر این مشکلات را حل کنند.حداقل می توانند تلاش شان را بکنند تا این باشگاه با قدمت 77 ساله به کارش ادامه دهد. متاسفانه مسوولان فوتبال تمام مشکلات را می دانند اما هیچ کس جلو نمی آید. خیلی مهم است که برای موفقیت کمی از خودمان بگذریم.

تیم ملی امید موفق می شود
من در این مراسم با آقای خاکپور هم صحبت کردم و اگر بتوانم به تیم ملی کمک کنم از هیچ کمکی دریغ نمی کنم. مجموعه خوبی در تیم ملی المپیک مشغول به کار شدند و از دوستان خوب من هستند. برای این تیم ملی در راه رسیدن به المپیک آرزوی موفقیت می کنم.

پای استعدادها باید ایستاد
این مملکت جوان های با استعدادی داریم و از همان اول هم گفته بودم. خود من در این 5،6 ماهی که کار کردم توانستم چند بازیکن امید و یک بازیکن بزگسال معرفی کنم. در رشد این بازیکنان با استعداد دو بحث آموزش و پرورش مهم است. ابتدا باید به این بازیکنان آموزش داد و به سراغ پرورش این بازیکنان برویم.با برنامه ریزی خوب می توانیم بازیکنان با استعدادی پرورش دهیم. اما متاسفانه مدیران باشگاهی به نتیجه گیری رو آوردند و فقط به نتیجه گیری در کوتاه مدت بها می دهند و تیم های پایه را در نظر نمی گیرند. همه ما می دانند درد ما چیست اما توجهی نمی کنند و باز هم ضربه می خوریم.

کی روش با بازیکن سالاری مبارزه کرد
بازی اول ما مقابل بحرین خیلی مهم بود و خداراشکر توانستیم پیروز شویم. قطر از تیم های خوب عربی است اما از لحاظ فوتبالی و قدرتی به ما نمی رسند. روشی که آقای کی روش در نظر گرفته خیلی خوب است و هم در فاز دفاع و هم در فاز حمله با قدرت کار کردیم. ما از ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار کردیم و توانستیم نتیجه بگیریم. کی روش توانسته از لحاظ تاکتیکی و روحی تیم ملی را به خوبی آماده کند. او با بازیکن سالاری مبارزه کرده و پای تصمیماتش ایستاد و نتیجه اش را گرفت.

نتوانستیم با تیم مایلی کهن به جام جهانی برویم
در سالی که با قطر بازی داشتیم با یک مساوی می توانستیم به جام جهانی صعود کنیم که متاسفانه آن اتفاق افتاد. در آن زمان پول برای ما مهم نبود که بخواهم در مورد پاداش ها صحبت کنم. واقعا در زمان آقای مایلی کهن باخت سنگینی داشتیم چون تیم ما از لحاظ فنی خیلی خوب بود و استارت مان را از جام ملت ها زدیم. دوست داشتیم با تیم آقای مایلی کهن صعود کنیم و به جام جهانی برویم که نشد.

3 گل به قطر می زنیم
تیم ملی می تواند با نتیجه سه بر صفر پیروز شود که فکر می کنم رضا قوچان نژاد، جواد نکونام از ضربه ایستگاهی و اشکان دژاگه گل می زدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها