کد خبر: ۲۸۶۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۰۸ آذر ۱۳۹۰
حجت‌الاسلام سیدی با تاکید بر اینکه حرکت تسخیر باغ قلهک یک حرکت دانشجویی بوده است، تاکید کرد که این اقدام در راستای عملیاتی کردن مصوبه اخیر مجلس در مورد کاهش سطح روابط دیپلماتیک با انگلستان صورت گرفته است.

قانون- دبیر ستاد آزادسازی باغ قلهک تاکید کرد افراد دستگیر شده در باغ قلهک کارمندان محلی سفارت انگلیس بوده و دیپلمات نبوده‌اند.


حجت‌الاسلام سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار قانون با تاکید بر اینکه حرکت تسخیر باغ قلهک یک حرکت دانشجویی بوده است، تاکید کرد که این اقدام در راستای عملیاتی کردن مصوبه اخیر مجلس در مورد کاهش سطح روابط دیپلماتیک با انگلستان صورت گرفته است.


وی در ارتباط با شش فرد به گروگان گرفته شده در باغ قلهک گفت:‌ این افراد از کارمندان محلی سفارت هستند و هیچ کدام دیپلمات نیستند.

دبیر ستاد آزادسازی باغ قلهک افزود: این افراد در حال حاضر در اختیار دانشجویان هستند و فعلا از وضعیت جسمانی خوبی برخوردارند.


سیدی در ادامه با اشاره به واکنش دولت انگلیس به تسخیر باغ قلهک و سفارت انگلیس، تاکید کرد:‌ اظهارات آنها برای ما ارزشی ندارد.

وی افزود:‌ آنها از ما خواسته‌اند که از جان افراد دستگیر شده حفاظت کنیم، این در حالی است که ما خودمان وظیفه خود را می‌دانیم و از جان این افراد حفاظت می‌کنیم.


دبیر ستاد آزادسازی باغ قلهک در خصوص اصرار دانشجویان به عدم خروج از باغ نیز گفت: اینجا شرعاً و قانوناً متعلق به ماست و معنا ندارد ما از زمینی که متعلق به خودمان است خارج شویم.

 گفتنی است، بر اساس گزارش خبرنگار قانون، شش فرد دستگیر شده در باغ قلهک تابعیت انگلیسی دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها