کد خبر: ۲۸۶۳۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۴ دی ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: محرم نويدکيا 8 بهمن در سفارت آلمان قرار ملاقات خواهد داشت. همه کارهاي مربوط به دعوت‌نامه اين بازيکن انجام شده و مشکل، فقط ويزاي وي است.
به گزارش "ورزش سه" مهرزاد خلیلیان پیرامون وضعیت تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: کادرفنی در مجموع از اردوی کیش راضی هستند. ما دو هافبک برزیلی و ازبکستانی به خدمت گرفتیم که ظاهراً خودشان را در تمرینات به خوبی با سایرین تطبیق داده‌اند.

تعطیلات ۵۰ روزه ضربه محکمی به لیگ برتر وارد کرد
وی افزود: این تعطیلات، اسمش تعطیلات نیم‌فصل است اما به نظر من ۵۰ روز تعطیلی ضربه محکمی به لیگ برتر وارد کرد. البته امیدوارم با وجود این وقفه، حداقل تیم ملی بتواند در جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی برسد. این موضوع که احسان حاج‌صفی و وریا غفوری هم جزو بهترین بازیکنان فیکس تیم ملی بودند افتخاری برای ما خواهد بود.

مشکل سفر نویدکیا به آلمان فقط ویزا است
خلیلیان در مورد آخرین وضعیت محرم نویدکیا گفت: وی ۸ بهمن در سفارت آلمان قرار ملاقات خواهد داشت. همه کارهای مربوط به دعوت‌نامه این بازیکن انجام شده و مشکل، فقط ویزای وی است.
وی در مورد اینکه با توجه به اقامت نویدکیا در آلمان در فصلی که در بوخوم حضور داشت، به نظر می‌رسید وی بتواند با سرعت بیشتری ویزا بگیرد گفت: باشگاه او باید برایش دعوت‌نامه می‌فرستاد که این کار را انجام داد و الان نویدکیا هم از طرف بوخوم و هم با پیگیری فولاد مبارکه، از طریق یک شرکت معتبر دیگر دعوتنامه دارد. اما تحریم‌های ظالمانه از یک طرف و مشکلات سیاسی از طرف دیگر کمی گرفتن ویزا را با مشکل مواجه کرده است.

فکر نمی‌کنم نویدکیا نیازی به عمل جراحی داشته باشد
خلیلیان در مورد اینکه نویدکیا به نیم‌فصل دوم لیگ برتر خواهد رسید یا خیر گفت: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این اتفاق بیفتد. خود من نویدکیا را معاینه کرده‌ام و فکر نمی‌کنم نیازی به عمل جراحی داشته باشد. اما مصدومیت او هم از ناحیه کمر و هم زانو است که دوران نقاهت را طولانی می‌کند و نویدکیا در همان بازی‌هایی هم که به میدان رفت با غیرتش بازی کرد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد شایعات مربوط به خداحافظی نویدکیا از فوتبال اضافه کرد: هر بازیکنی بالاخره یک زمانی خداحافظی می‌کند اما حداقل در مورد آن چیزی که به باشگاه مربوط می‌شود، باید بگویم که چنین موضوعی صحت ندارد و تصمیم بر عهده خود محرم است. وی جزو اسطوره‌ها و یادگارهای جاویدان باشگاه است که ارزش زیادی برای ما و مردم دارد. ما تا جایی که بتوانیم از نویدکیا حمایت خواهیم کرد که وظیفه ماست ولی برای تصمیم خود نویدکیا احترام قائل هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها