کد خبر: ۲۸۶۳۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۴ دی ۱۳۹۳
مهاجم نفت‌تهران که چند وقت پيش بحث حضورش در پرسپوليس مطرح شد، از سمت باشگاه اجازه رفتن پيدا نکرد اما اين بازيکن از تصميم گرفته شده به هيچ وجه ناراحت نيست. او ديروز در بازي دوستانه تيمش با الفجيره نيز پاس گل داد.
به گزارش "ورزش سه" حسین ابراهیمی در مورد شرایط اردوی نفت در ترکیه گفت: اردوی خوبی را پشت سر می‌ گذاریم به جز دیروز صبح که هوا خیلی بارانی بود و برای تمرین کردن اذیت شدیم، کلا همه چیز خوب بود. از امکانات زمین بگیرد تا غذا و هتل و غیره همه چیز اینجا مهیا و عالی است.

او در مورد دیدار دوستانه با الفجیره ادامه داد: خیلی خوب بازی کردیم اما موقعیت های زیادی از دست دادیم. اگر موقعیت از دست نمی‌ دادیم حتما این بازی را می‌ بردیم. در صحبت هایی که اعضای کادرفنی انجام دادند بر موقعیت سوزی خیلی تاکید داشتند. شاید تیم ما یک گلزن خیلی حرفه ای نداشته باشد ولی بالاخره در پست حمله بازیکنان خوبی داریم و به تازگی یک بازیکن هلندی گرفته ایم که خیلی باهوش است و از حرکاتش در زمین می‌توان به این نکته رسید. انشاالله نیم فصل دوم نقطه ضعفمان در امر گلزنی را برطرف خواهیم کرد.

وقتی از این بازیکن سوال شد بازی دوستانه با تیم اماراتی چقدر نفتی ها را به شرایط بازی های لیگ قهرمانان آسیا نزدیک کرد پاسخ داد: خیلی از بچه های جوان ما تجربه بازی بین المللی نداشتند و این بازی محک بسیار خوبی بود ولی همین که با کیفیت کار کردیم خودش جای خوشحالی دارد.

ابراهیمی در پایان در مورد منتفی شدن حضورش در پرسپولیس افزود: پرسپولیسی ها به باشگاه ما نامه زده بودند که بالاخره باشگاه نفت هم با رفتن من موافقت نکرد و پرسپولیسی شدنم به این ترتیب منتفی شد، در حال حاضر تمرکزم روی تیم خوب نفت است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها