کد خبر: ۲۸۶۳۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۴ دی ۱۳۹۳
کريستيانو رونالدو، فوق ستاره ي رئال مادريد به تمجيد از کارلو آنچلوتي، سرمربي تيمش پرداخت و او را "مردي فوق‌العاده" خواند.
به گزارش "ورزش سه"، برنده ی سه توپ طلا در مصاحبه با سایت فیفا، به تمجید از سرمربی تیمش پرداخت و عنوان کرد که فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته و کسب لادسیما، از زیباترین لحظات عمرش بوده است.

او گفت:" آنچلوتی فشارها را به خوبی کنترل می‌کند و این به خاطر توانایی بالای مربی گری اش است و هر جا که بوده، افتخارات زیادی کسب کرده است. او مرد فوق‌العاده است، نه فقط از لحاظ مربی گری، بلکه از لحاظ انسانیت و شخصیت. و فکر می‌کنم اینکه خودش فوتبالیست بوده باعث می‌شود درک بهتری از همه چیز داشته باشد. ما در پرتغال به افرادی مثل او، "جادوگرهای خوش شانس" می‌گوییم. او یک برنده است و این را به ما هم منتقل می‌کند. دوران حضورش در مادرید خوب بوده و مهم ترین چیز، جام‌هایی است که با خودش به تیم آورد. به دست آوردن لیگ قهرمانان خاطره ی فوق‌العاده ای بود، احساساتی که در فینال داشتیم، سختی کشیدن در بازی، گلزنی در دقایق پایانی. همچنین همین موضوع باعث شد که تاریخی و زیبا شود. برای هواداران و هر کسی، این جام فراموش نشدنی خواهد بود مخصوصا وقتی که لادسیما هم بود."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها