کد خبر: ۲۸۶۲۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۴ دی ۱۳۹۳
تیم ملی فوتبال عربستان بازی باخته مقابل کره‌شمالی را به بردی دلچسب تبدیل کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس، تیم‌های کره‌شمالی و عربستان از گروه سوم جام ملت‌‌های 2015 آسیا از ساعت 10 و 30 دقیقه به وقت تهران مصاف خود را آغاز کردند. در 45 دقیقه نخست این دیدار که در ورزشگاه رکت‌آنگولار ملبورن انجام گرفت، ریانگ یونگ جی، مهاجم کره‌ای تیمش را ابتدا از حریف آسیای شرقی پیش انداخت.
 

نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. ابتدا کره شمالی در دقیقه یازده توسط ریانگ یونگ جی به گل رسید اما در دقیقه 37 حزازی کار را به تساوی کشاند تا نیمه نخست این بازی با با بازی نسبتا برابر دو تیم مساوی خاتمه یابد.

 

در نیمه دوم عربستانی‌ها حریف خود را به توپ بستند و با تحت فشار قرار دادن حریف زمینه‌های اشتباهات متوالی را از سوی مدافعان حریف فراهم کردند. در این نیمه السهلاوی(52 و 54) و العبید(77) سه گل دیگر برای عربستان به ثمر رساندند. ضمن اینکه ری یونگ جیک هم در دقیقه 76 مرتکب خطای پناتلی شد و با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

 

بدین ترتیب عربستان در گروه B با بردی که کسب کرد 3 امتیازی شد و به جام بازگشت. تیم کره شمالی هم بعد از کویت و عمان که به طور قطع حذف شده اند، در آستانه حذف قرار دارد و منتظر نتایج دیدارهای باقی مانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها